Note fondée sur 684 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

As expected

Publié le 22 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2018 par Judy, Gestion de l’hôtel
We are pleased you enjoyed your stay and hope we continually earn your trust as the best hotel choice for your future visits to our city. Thank you and safe travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
If you have any kind of business at the Mayo you will want to stay here. Very Nice place and staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We love knowing our team delivered exceptional service to our guests. We hope to see you again whenever your travels bring you back to Phoenix. Travel well.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and your review. I promise we will work to make improvements with our team and hotel. Travel well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We are happy your stay was exceptional and thank you for being our guest. We look forward to your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Sticky kitchen floor, dirty bathroom, trash cans weren’t emptied.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know our housekeeping team needs to be more mindful when taking care of each suite. Please give us another opportunity to deliver an exceptional stay for your next visit to our city.
2 sur 5
par un voyageur de Kerrville

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
A tired property. Being renovated, I guess, but slowly. That wasn’t mentioned in the description. Parking fee not mentioned either. Staff was very nice, though sometimes hard to locate. Short handed, in other words. If not for the convenience to Mayo, I would not have kept the reservation.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
They should have recliners in the rooms for cancer patients to be comftorable otherwise they have to stay in bed. Consider jacuzzi on premises or jacuzzi tubs in rooms to help with there pain.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We love knowing our guests have had a great visit and thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Very quiet place next to the hospital.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and for sharing your great experience with other travelers. WE look forward to your next visit.