Note fondée sur 768 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2023 sur Hotels
Réception a une odeur d'urine et les chambres odeur d'eau de javel. N'avons pas séjourné sur place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par PARVEZ, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear that there were issues during your stay. Please know that we appreciate your feedback and it will be used to make improvements to our property and guest experience. Thank you and please take care
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2018 par Michelle A. , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write this review we are saddened that our facility didnt meet your expectations we wish more detail but we will forwarding management to make the proper improvements so give us another opportunity to show you improvement we made.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Smelly, very small lights in bathroom and really close parking area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear that there were issues during your stay Anderson. Please know that we appreciate your feedback and it will be used to provide a better guest experience for future stays. Thank you and please take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Michelle!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear about issues during your stay Jaime. Please know that we appreciate your feedback and it will be used to provide a better stay for future guests. Thank you and please take care.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear about issues during your stay Monica. Please know that we appreciate your feedback and it will be used to provide a better stay for future guests. Thank you and please take care.
4 sur 5
par un voyageur

Cheap sleep

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Fast check in if you use third party. If you can get past overwhelming smell of curry in the office it’s not a bad stay. Rooms are tired but clean. Good bed and a fridge with good pressure and temp from the shower. Caution, the price means you will have low income travelers next to you and all that comes with them. Location is good with plenty of eating establishments near by. I will stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Francis!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Extremely old and stinky cockroaches inside. Lights not working. Horrible horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear about issues during your stay Michelle. Please know that we appreciate your feedback and it will be used to provide a better stay for future guests. Thank you and please take care.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Rodeway Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us David!