Note fondée sur 368 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Clean with great customer service
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Very good but but the furniture isn't quite sturdy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us, Oscar. We appreciate your thoughts about the furniture. We'd love to host you again soon in one of our 40+ cities worldwide.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Dingy
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsIt was dingy unfortunately. The property at some point was nice however the upkeep was very lost and there was a dirty smell throughout tye building
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Peggy, we appreciate your feedback and are sorry for the condition of your space. Our team will look into your concerns and work to remedy any present issues. We'd love to host you again and give you a better experience.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Never figured out the TV. NEVER in a week figured out direc route to the elevator. Otherwisecexcellent
par un voyageur de Sun prairie
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Great stay
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
I HATE SANDERS
Publié le 6 juill. 2024 sur HotelsThis was the absolute worst hotel experience I've ever had in my 46 years of life. The people were the rudest and manipulative in ever conversation I had with them. I was forced to sit outside in the Arizona blistering Heat for over 15 hours. Never got an access code to get in. I hate Sonders properties and will NEVER RETURN AGAIN
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Richard, we're very sorry about your experience and would like to learn more about it. If you're willing, please reach out to our 24/7 support team at your convenience. We'd be happy to assist you.