Note fondée sur 376 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Grest place
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
We stayed for 2 nights, and it was fabulous. The location can’t be beat! We did a haunted walking tour and went to chase field for Smashing Pumpkins and Green Day concert and we were very close to both. The check in and out process is perfect. Will definitely stay again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Absolutely loved staying here. It was a beautiful apartment. The only thing that spoiled it for me was the issue with my prepaid parking. There was no way of accessing the parking app without a US mobile number so I ended up having to pay again and they said the prepaid parking was none refundable
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
The room we rented was supposed to be a non smoking room, but once we got to the room, the smell of the room was very strong as if people would have smoked there.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
I really liked that they gave detailed instructions on where to park and how to get your key foba. Then gave detailed instructions on how to get to the room. The room was nice and clean. I did not have any complaints. I would definitely use again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Clean with great customer service