Note fondée sur 971 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
check in rapide tres bon prix , il y avait une paire de serviette pour 2 personnes, wc en mauvais etat, entretien espace vert neglige
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello olivier, We appreciate your feedback regarding the swift check-in process and competitive rates. Please note that our housekeeping team strives to provide ample amenities for guests. Rest assured, your comments on the restroom conditions and maintenance of our green spaces have been shared with the relevant departments for review and improvement.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
L’hébergement n’était pas cher et correspondait à mes ententes niveau qualité - prix ! Satisfaisant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Dear Joannie, We're delighted to hear that you found our accommodations to be in line with your expectations regarding quality and price! Providing excellent value for our guests is something we take great pride in. Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We look forward to welcoming you back for another satisfying stay in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Your excellent ten out of ten rating makes us very happy! Even in the absence of any remarks, your excellent assessment says volumes. That your experience with us either matched or beyond your expectations is really encouraging. We hope to see you again soon for another fantastic visit and are appreciative of your support.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hello valérie,We were thrilled to see your stellar 8 out of 10 rating! Your satisfaction is our ultimate goal, and we're delighted that we could contribute positively to your stay. Your feedback speaks volumes, and we're here to ensure every aspect of your experience hits the perfect 10 on your next visit. We can't wait to welcome you back and turn that 8 into a perfect score. Here's to making your next stay even more outstanding!
5 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Patrick,Your review means a lot to us. We're absolutely delighted to hear that you rated your stay a perfect 10 out of 10! While there may be no specific comments, we're thrilled that you had such a wonderful experience with us. Your high rating speaks volumes, and we're grateful for your support. It's our pleasure to have had you as our guest, and we hope to welcome you back for another fantastic stay in the future. Thank you for choosing our hotel!
3 sur 5
par un voyageur

Chambres parfaite mais hôtel compliqué

Publié le 7 janv. 2023 sur Hotels
Chambre taille et confort parfait ! Par contre à l’extérieur c’est…compliqué ! Nous avons commencé par 40mn d’attente pour le Check-in, je n’avais jamais vu cela. Ensuite nous avons dû chercher dans les bâtiments notre chambre : aucun plan de donné, aucunes indications ni par le concierge ni sur les murs des bâtiments, aucun panneau ! Nous avons trouvé un ascenseur dans un état de saleté et de délabrement tel que nous avons eu très peur d’y rester coincés, mais vu que nous étions à l’étage avec 2 grosses valises nous avons prit le risque. Nous sommes arrivés dans une très belle chambre, malheureusement il n’y avait de l’électricité que vers la partie salon et cuisine, toute la partie chambre et salle de bain n’en avait pas. J’ai demandé de l’aide à 2 femmes de ménage qui ont constaté la même chose et m’ont dit de redescendre demander une autre chambre. Le personnel de l’accueil avait changé c’était une gentille dame qui venait de prendre son service et qui était déjà au bord des larmes car un autre couple l’appelait au téléphone en lui disant qu’un homme venait de rentrer dans leur chambre avec une clé (à priori une erreur de consigne lors de la relève, la chambre avait été indiquée comme libre alors que non) ce monsieur et moi même étions donc à l’accueil en quête de nouvelles chambres mais l’hôtel était complet. La gentille réceptionniste nous a quand même trouvé une chambre aussi bien que la première. Il y a quand même de gros problèmes à résoudre pour cet hôtel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Yves, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John,We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you back soon for another fantastic experience at our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Janet,We're glad to hear you had a great experience at our hotel. Please do not hesitate to contact us directly if there are any specific areas you think we could improve on. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Was nice stay needed more towels only had one towel awash rag and hand towel for kings size room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brenda, We appreciate your feedback about the towel availability, and we will share this with our housekeeping team for their review and improvement. Our goal is to ensure all guests have a comfortable stay. Please feel free to contact our management for further assistance with your concerns. Thank you for choosing to stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tina, We're disappointed to learn that your stay fell short of expectations. Please feel free to contact us with any feedback you may have so we can improve for future guests.