Note fondée sur 483 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Gro Eden Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your vacation at Eden resort. We are so glad to know that you had a pleasant stay here with us and looking forward to welcome you back soon Best Regards
par un voyageur
Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Lieu très agréable ! La plage et la piscine sont superbes, le petit dejeuner est varié et bon.
Situé proche aéroport pratique pour les tansferts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Gro Eden Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your vacation at Eden resort. We are so glad to know that you had a pleasant stay here with us and looking forward to welcome you back soon
Best Regards
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2020 par Gro Eden Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your all lovely pictures. We are delighted to know that you perfectly enjoy your stay with us at Eden resort, the appreciation of your wonderful experience is a great encouragement for us to improve our service even better. Looking forward to welcome you back to enjoy another memorable moment with pleasant and amazing innovation of our resort as well as this paradise island.
With our best regards
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Idillique
Publié le 26 janv. 2019 sur HotelsTrès beau complexe hôtelier avec toutes les équipements: piscine, spa, l’ocean, restaurants, un group musical chaque soir, des jardins magnifiques, location de scooters. Mais, il vaut mieux venir en couple.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2019 par Huong Nguyen_GRO, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice review that you gave us as a gift and motivation for us to be better day by day. Your satisfaction is an honor for all of us. Hopefully we can welcoming you back soon. Have a good day!. Best regards,
par un voyageur de Québec City Canada
Publié le 13 déc. 2018 sur Expedia
L’hôtel est dispendieux pour ce qu’il offre. J’ai payé plus de 100 usd pour une chambre très moyenne en face de construction. J ‘ai fais une plainte et ils m’ont transféré dans un bungalow! C’était très bien mais je n’aurais pas payé le prix demandé pour un bungalow. Attention, il y a des constructions en cours en décembre 2018 sur le terrain au sud de l’hôtel donc bruyant le jour!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2018 par Huong Nguyen_GRO, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your recent visit to our resort and taking your valuable time to write a review. We always do our best to make your stay with us the most enjoyable, and we were very sorry to learn that not all aspects of your stay came up to your expectations. As you know, PhuQuoc is under development, some major construction projects thoughout this island are nearing completion .We hope to have opportunities to serve you on your next visit with pleasant and amazing innovation of our resort as well as Phu Quoc island.
Bests Regards,
par un voyageur
Décevant
Publié le 4 mars 2018 sur HotelsJ ai connu mieux pour un 4 étoile
La chambre plutôt Agréable par contre c est le manque de table pour le petit déjeuner qui est plutôt le plus désagréable et le manque de matelas sur les transats en plastique et le nombre insuffisant de parasol
La vision de la piscine en réelle n à rien à voir avec la prise de vue sur les photos publiées par l hôtel
Je n y retournerais plus jamais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2018 par Hao Bui - GRO, Gestion de l’hôtel
Warm greeting from Eden resort and Phu Quoc island.
Thank you so much for the trust and choosing Eden resort for your vacation. And we are so sorry for any inconvenience. Please accept apology from us.
Hopefully, we can welcome you back and you can see the perfect from us.
Once again, send to you thank you and apology.
Best Regard
Hao Bui - Guest Relation Officer
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2018 sur Hotels
Très peu de personnel parle l’anglais. Tarifs des boissons / repas chers pour le Vietnam
Les photos laissent imaginer une grande piscine, une grange plage, des infrastructures espacées les unes des autres. Ce qui n’est pas le cas.
La chambre était très bien mais nous payé pour avec une chambre deluxe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2018 par Hao Bui - GRO, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Eden resort for your vacation and your feedback in the Expedia.
We are thank you for the trust for us, and beside that we are sorry for any inconvenience to make effected for your vacation.
Phu Quoc island is a small island offshore, and poor source force. All of hotel and resort will the same with Eden, we are shortage good experience employee and good skill. However, at the moment we have some program to training for our staff. Hopefully, when you come to back you can see the perfect from us.
Once again, thank you so much and greeting from Phu Quoc island.
Your sincerely
Hao Bui - Guest Relation Officer
Recommandé
pour Escapade avec des amispar un voyageur
Hôtel qui pourrait mieux faire.
Publié le 3 févr. 2018 sur HotelsSéjour agréable. Par contre aucune ambiance dans l'hôtel. Restaurant toujours vide...
la plage n'est pas nettoyée pour accueillir les clients le matin: serviettes, verres, ordures de la veille trainent.
personnel très attentif et surtout très réactif.
Cet hôtel a des progrès à faire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2018 par Hao Bui - GRO, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from Phu Quoc Island.
Thank you for your trust with Eden resort and choosing for your vacation. Your feedback on Expedia.
We are pleasant when we know you had a good vacation and we can give for you the most of best our service. However, we are apologize for any inconvenience a little bit to made effected your vacation. We sure that, this won't happen again in the future.
Hopefully, we can welcome you back and you can see the perfect from us.
Once again, thank you for everything and wishes you have a nice day. Don't hesitate contact with us if you need some information.
Best Regard
Hao Bui
Guest Relation Officer
par un voyageur
Service cuisine très lent et pas flexible
Publié le 21 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Serveurs du restaurant très aimables. Accès direct à la plage
Contre : Les serveurs sont très aimables mais doivent attendre la cuisine et le bar, qui sont trop longs
Musique sur la plage trop bruyante l'après midi
Les serveurs sont très aimables mais doivent souvent attendre les plats et les boissons qui arrivent trop lentement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2017 par Hao Bui - GRO, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Eden Resort for your vacation and posting your feedback on Expedia.
We sincerely apologize for the problem you encountered during your stay here. At this time is the peak season, so the number of our current customers a lot, to meet the requirements of our customers seem to have been operating at full capacity. But in the near future we are adding human resources, hoping that the weaknesses will be overcome completely.
Thank you for your comments, it is very valuable for us to improve for all service.
Best regard