Note fondée sur 39 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité/prix

Publié le 16 déc. 2016 sur Hotels
Resort neuf. Mais ne mérite pas d'être dans les sélections de 4*. Manque beaucoup de finitions : crochet dans la salle de bain pour pendre ses vêtements ou autres effets. Lumière sur le lavabo (il y a déjà les fils.. un bon début, tablette pour poser ses objets de toilette. Pas une seule chaise dans la chambre, ni banc pour poser les valises) Et surtout un peu de déco dans la chambre pour casser l'aspect monacal. Ils font de tellement beaux coussins dans ce pays. Mais un personnel très très agréable, avec un cuisinier extra. Le resort ne donne pas sur la plage, dommage car elle est superbe. Nous avons bénéficiez de la promotion à 50% car cela ne vaut pas plus.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
I thought we booked a apartment style for family of five. Got 2 rooms and paid double price. Instead of 170 it was 270. Then saw it advertised at 40 dollars while there. It was a long way from anywhere. Pool is smaller than pic. Broken showers. Had to use the one by toilet which is up high and goes straight to your towels rack. No hairdryer. Food not great. Mosquitoes everywhere.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Expedia
We had a wonderful stay at the hotel. Their staff are super useful and nice. Accommodation is well-furniture and clean. Highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Giang Nguyen- General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Truc,Greetings from Elwood Premier Resort Phu Quoc! Thank you for staying with us and for your kind review. We are delighted to know that you had a pleasant experience on that your stay with us; and appreciate your valuable feedback. Your review will motivate our staff to try harder to provide the best service for our customers Thank you once again for visiting us and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Giang Nguyen, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Greetings from Elwood Premier Resort Phu Quoc! Thank you for staying with us and for your kind review. We are delighted to know that you had a pleasant experience on that your stay with us; and appreciate your valuable feedback. Your review will motivate our staff to try harder to provide the best service for our guests. Thank you once again for visiting us and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Mysigt hotell för en fridfull semester

Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
Trevligt hotell i fridfull omgivning. Majoriteten av personalen trevlig och tillmötesgående. Härliga rum med uteplats. Enda negativa upplevelsen vi hade var vid vårt besök på spat. Vi var tre personer som tog en behandling, två av oss var nöjda, men den tredje var inte nöjd då behandlingen inte motsvarade det som framgick i beskrivningen. Massören/utföraren av behandlingen gjorde inte det korrekt och var dessutom nonchalant och höll på med sin telefon under 90 minuter. Detta var både respektlöst och ignorant. Otroligt oproffsigt! Speciellt med tanke på att priset på hotellet var betydligt högre än andra spa i närheten.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Luyen Hoang, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa, Thank you for taking the time to share your recent experience at our resort. We are so glad that you enjoyed our bungalow. And your feedback is very valuable to us as our spa work to be better each and every day. We greatly appreciate your comments about aspects of the spa that need to be improved better. We are pleased that you enjoyed so much of our establishment, and we would be honored to have you return to our hotel in the future. Sincerely, Luyen Hoang
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Expedia
Personale gentile sorridente ed attento alle richieste. Buona colazione . ottima spiaggia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Luyen Hoang, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, We very much appreciate your comments regarding your stay with us. We are so glad that you enjoyed food at restaurant. And we are so happy to hear that the staff took such good care of you. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff. Thank you again for sharing your experience, and we hope your return in the future Sincerely, Luyen Hoang
4 sur 5
par un voyageur de 香川県

Publié le 3 janv. 2020 sur Expedia
トイレの排水口の臭いが強い。 バスタブの湯を排水すると洗面所が水浸しになる。 ビーチまでの送迎やビーチ用のバスタオル貸出は有難い。カウントダウンパーティーに無料で参加できた。朝食は良かった。
1 sur 5
par un voyageur de Seattle, USA

Publié le 7 juill. 2019 sur Expedia
Their cozy location was appealing, but their readiness to serve guests wasn't pesent. It seemed like 'whatever' attitude.
5 sur 5
par un voyageur

Återkommande kund som fortfarande är nöjd!

Publié le 19 janv. 2019 sur Hotels
Vi är nöjda med allt förutom deras arrangerade BBQ-kvällar där maten var fantastisk men logistiken katastrofal. All mat kom inte och vissa rätter försenades mer än en timme. Det är tråkigt eftersom nivån och grundambitionen är bra när dessa kvällar arrangeras. Personalen har i vissa fall svårt att höra eller rent av lyssna på sina kunder. Ett konstruktivt förslag är att repetera vad som beställts och säkerställa att man vet vad kunden vill ha. Om det är en språklig barriär som behöver forceras (kundapsnivån vad det gäller engelska varierat stort) så får detta hanteras av ansvarig chef.