Note fondée sur 197 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
J’ai passé trois nuit dans cet l’hôtel toutes est confortable ,le petit-déjeuner est beaucoup de choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par Julia Shakhova, Gestion de l’hôtel
Chère Marie-Jeanne,Merci beaucoup pour votre avis positif. Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un séjour confortable au Radisson Blu Resort Phu Quoc et nous espérons vous accueillir à nouveau.Cordialement,Julia ShakhovaResponsable de l'expérience client
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
It is very good to rest. Because this place is very quiet and fresh condition.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
very nice and very well executed and i like it too much
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Julia Shakhova, Gestion de l’hôtel
Dear Salah,Many thanks for your positive review. We are delighted to read that you had a great time at Radisson Blu Resort Phu Quoc, and we hope to welcome you again soon!Kind regards,Julia ShakhovaGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Amazed local and staffs. Friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Julia Shakhova, Gestion de l’hôtel
Dear Craig,Many thanks for your positive review. We are delighted to read that you enjoyed the service of our dedicated employees, and the friendliness of the locals. We hope to welcome you back to our beautiful island!Kind regards,Julia ShakhovaGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Julia Shakhova, Gestion de l’hôtel
Dear Hyeyoung,Thank you very much for your rating. We hope to welcome you again soon!Kind regards,Julia ShakhovaGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Generally the pool and beach was great. The service, was pretty good but hard to communicate due to lack of English. It was also quite slow and sometimes we received the wrong items. All In all, it was a pleasant stay and very relaxing, but I suggest employing people that have grasp of English as this was the commonly spoken language for the majority of residents. Thanks 🙏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Julia Shakhova, Gestion de l’hôtel
Dear Butcher,On behalf of the entire team of Radisson Blu Resort Phu Quoc, thank you very much for taking the time to review your experience. We appreciate your mentions of all the positive aspects of your stay as well as the things that can be improved. We hope to have an opportunity to welcome you again, whenever you return to our beautiful island.Kind regards,Julia ShakhovaGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Julia Shakhova, Gestion de l’hôtel
Dear TAIICHIRO,Thank you for your rating. We hope to welcome you again.Kind regards,Julia ShakhovaGuest Experience Manager