Note fondée sur 188 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par Paul Smith , Gestion de l’hôtel
Dear Bruno, Thanks for the review, we are pleased to read that you enjoyed your stay and hope you can come back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Paul Smith, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Annase, Thank you for your review! We are glad to know you had a nice stay at the Novotel Phuket Phokeethra and we hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Relations Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2019 sur Expedia
Personnel serviable. Vue moyenne. Piscine moyenne. Petit-déjeuner moyen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Communications Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for leaving your comments. For our team, our guests' feedback is very relevant for our constant improvement in our service. We hope to welcome you again! Best regards!
5 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel sans plus

Publié le 8 mars 2019 sur Hotels
Hôtel international tout confort. Pas très dépaysant, mais le service est impecable. Phuket town n’est pas l’endroit le plus intéressant de Thaïlande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Novotel Phuket Phokeethra, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume, Thank you very much for sharing your feedback. We are glad to learn you enjoyed the impeccable service during your stay and we wish to welcome you again to Phuket Old Town.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par Novotel Phuket Phokeethra , Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for choosing our hotel and your review. We are very happy that you enjoy your stay and we look forward to your coming back to be our hotel guest.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2018 sur Hotels
L’hotel est plutôt pas mal mes les alentours ne sont pas terribles niveau commerces et restauration.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2018 par Cedric , Gestion de l’hôtel
Dear Said, We would like to thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Phuket City. We were delighted to learn that you had an excellent stay with us and particularly value our hotel. Your comments on the service provided by our staff are most gratifying and will be shared with the whole team. It was certainly a pleasure for us to be at your service and we all look forward to welcoming you again soon to the Novotel Phuket Phokeethra. Sincerely, Cedric Besler General Manager
2 sur 5
par un voyageur de Marseille

Decevant pour un Novotel

Publié le 7 mars 2017 sur Expedia
Hotel renové. . Aspect general plutot engageant. Chambres refaites et tres correctes. Service difficile malgré sourire et bonne volonté. Souvent difficile de se faire comprendre car l'anglais n'est pas toujours maitrisé. Manque de professionnalisme evident. Beaucoup de groupes ... vite bruyant. Petit dejeuner cantine ... a ne pas prendre dehors car si un bus arrive vous serez vite intoxiqué... En bref peut convenir pour une nuit de passage sinon preferer un petit hotel ou une pension de la vieille ville ou l'on trouvera sans souci charme et authenticité a un tarif plus raisonnable. Vue lointaine sur la baie du balcon des numeros pairs.
4 sur 5
par un voyageur

Great hotel with possibility to be even better

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Stayed here for one night on our way to Koh Lanta. Everything was really good except the lobby - it smells of perfume, air spray with "pleasant smell" which also fouled the air in the breakfast room. Unfortunately, this is something very common in many hotels, not just Novotel, and it is spreading fast. Unacceptable for allergy sufferers and not good for anyone, especially not those who work all day at the reception. It is a potential health hazard! Please remove all airspray (also in the restrooms) and we will come back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Paul Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Carl, Thanks for taking the time to tell us about your stay. We are pleased that everything was really good with the stay but sorry that the impact of our lobby scenting which as you have stated is common in many hotels set off your allergies and as a result you felt the need to mark the hotel down 2 points. I will certainly look into a anti allergen scenting as it had never been mentioned before to me that this was a potential impact. Hopefully we can find a solution to ensure other guests don't have the same challenge. Best regards, Paul Smith General Manager Novotel Phuket City Phokeethra & ibis Styles Phuket City
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Everything was good about the hotel, specially the staff, very friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Dear Jaime,Thank you so much for taking the time to rate your recent experience with us. We are thrilled to see that you had a 5* experience and we all look forward to you visiting again in the near future for another positive experience.Best regards,Paul SmithGeneral ManagerNovotel Phuket City Phokeethra & ibis Styles Phuket City