Note fondée sur 810 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 déc. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The check in very slow. Breakfast was not put together well. No napkins no salt. Unclean tables. Noisy in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Big rooms and quiet, nice staff, helpfull
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Shabby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
The property inside was clean. Breakfast was poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
At my check in they give a broken key 3 times
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia