Note fondée sur 570 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Paul-Emile de Beloeil

Courtoie

Publié le 19 juill. 2016 sur Hotels
Bon à recommander
4 sur 5
par michel de Montréal, Québec, canada

Bon pour un arrêt d'un soir. Le personnel est bien

Publié le 27 juill. 2015 sur Hotels
Il a fait très chaud et nous avons pu profiter de la piscine. La digue est â voir.
2 sur 5
Recommandé
pour Couples
par Isabelle de Val de Marne

Hotel située dans une ville sans intérêt

Publié le 24 août 2011 sur Expedia
L'hotel est un peu vieillissant et situé dans une ville ne présentant pas de grand intérêt touristique. L'accueil n'a pas été agréable au début, nous avons attendu 10 minutes pour que la personne de la réception se déplace. Ensuite nous avons eu affaire à une réceptionniste qui nous a donné entière satisfaction.
5 sur 5
par un voyageur de Pleasanton

Publié le 26 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Chris! Thank you for the fantastic 5 out of 5 rating! We’re so pleased to hear that you had a wonderful experience at Quality Inn Pierre in South Dakota. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to having the pleasure of welcoming you back for another great stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Darlene! We’re sorry to hear that your experience was so disappointing. Your feedback is important to us, and we will address the issues you mentioned with our team to ensure improvements are made. We hope you might consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur de solonsprings

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Friendly staff and nice king size bed with nice blinds that gives you lighting options and new ceramic tiles at the room entrance and bathroom.very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Jeffrey! Thank you for your wonderful review of Quality Inn Pierre in South Dakota! We’re delighted to hear that you enjoyed the friendly staff, the king-size bed, and the new ceramic tiles. It’s great to know that the lighting options and overall comfort contributed to a pleasant stay. We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Randal! Thank you for your feedback and for rating us 4 out of 5. We appreciate your insights as they help us improve our services at Quality Inn Pierre in South Dakota. We’re glad you had a positive experience and look forward to the opportunity to make your next visit even better.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Low end amenities but ok for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi James! Thank you for your review. We’re glad to hear that you felt the price was reasonable for your stay. We are always looking for ways to enhance our amenities and overall guest experience. Your feedback is valuable and will be taken into consideration as we work to improve our offerings. We hope to have the opportunity to provide you with an even better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi John! Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We’re delighted to hear that your stay at Quality Inn Pierre in South Dakota was exceptional. Your feedback is incredibly rewarding for our team, and we look forward to having the pleasure of hosting you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
The room was very clean, newly remodeled. The door was hard to open due to resent painting but they were going to tweek that right away. Very friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Delores! Thank you for your outstanding review of Quality Inn Pierre in South Dakota! We're delighted to hear that you found the room clean and newly remodeled. We appreciate your feedback on the door and are addressing it to ensure a smoother experience for future guests. It’s great to know you had a positive interaction with our friendly staff. We look forward to welcoming you back!