Note fondée sur 898 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Beau séjour à Pigeon Forge

Publié le 12 août 2022 sur Hotels
Hotel rénové et bien situé a Pigeon Forge. Le petit déjeuner était bon et offrait une belle variété de produits. Le seul aspect négatif par rapport à la chambre était que le rideau électrique n'était pas bien réglé, alors le rideau s'ouvrait à peine.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2024
Comfortable bed and very clean, quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Randy,Thank you for the 5-star rating! We're so happy to hear you enjoyed the comfortable bed and found everything clean and quiet. We look forward to welcoming you back for another restful stay! Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Latonya,Thank you so much for this fantastic 10-star rating for your stay at our hotel! We are so glad to hear that you enjoyed your experience with us! We take great pride in providing exceptional service to our guests, and it's reviews like yours that keep us going. We look forward to seeing you again soon!Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Overall we were happy, the room and property were both fine. There were just some really strange/bad decisions made in updates: loud turbo toilet in room. The guy who made the toilet decision needs to be demoted.) VERY tiny sink, barely 12" sq., no-wall shower that made floor wet and parking was horrible.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Janice,Thank you for visiting our hotel. We would appreciate more details about your stay, especially since you rated us only 6 stars. Your feedback is valuable as we strive to enhance our services. We hope to welcome you back in the near future!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
We were there for the Rod Run weekend and it was the perfect hotel choice. The location was perfect, it was clean, perfect size room with every amenity we needed. The staff was kind and helpful. Will definitely choose this hotel again.
4 sur 5
par un voyageur de Gillsville

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Tiffany,Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5-star review on your next stay.Sincerely, Hotel Manager