Note fondée sur 44 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Agréable séjour
Publié le 16 août 2019 sur HotelsNous garderons de bons souvenirs de notre séjour à l'hôtel Garnì Zeni. Accueil chaleureux, propreté irréprochable, déjeuner sous forme de buffet bien garni et Personnel souriant et serviable.
par un voyageur
Not a very good hotel.
Publié le 30 juill. 2024 sur HotelsThere is no real air flow expect opening the balcony door and the let’s the moths in, feels very claustrophobic. Very hot without A/C. The mattress feels like a sofa bed mattress with the springs and needs updating. The towels are thin and don’t absorb water well and the breakfast was the worst we’d had in our 3wk trip to Italy. For reference, we stayed in 4 additional hotels.
They request you leave your key when you go out of the hotel but they leave it where anyone could pick it up, not behind a desk. Did not feel secure so I denied the request to leave it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Bianca, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,your review seems completely false to us, as a review of this type cannot be based on a stay of just one night (you checked in at 9:00 pm and checked out the following morning at 9:00 am). The room was a Classic double room with a French window onto a mountain-view balcony and a bathroom with a window, so it cannot be a claustrophobic room and we have honestly never had any problems with moths. I also wanted to tell you that in no hotel in Madonna di Campiglio will you find air conditioning, because we are in a high mountain location and the climate is always cool-mild. As for leaving the key on the reception desk, it is not something that we are the only ones asking for, but it works like this in almost all hotels in Italy and in any case the room key board is always kept under control by us, who are always present to monitor the hotel hall. Regarding breakfast, we are in full quality standard for a 3-star structure and if you have all these needs, next time you should read and look carefully at all the details of the structure you are going to book and perhaps turn to a 4 or 5-star hotel.
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Bianca, Gestion de l’hôtel
Gentile cliente,grazie per l'ottimo punteggio. Cordiali saluti.
par un voyageur
Goede uitvalsbasis voor Madonna di Campiglio.
Publié le 19 févr. 2023 sur HotelsDit familie gerund hotel is kleinschalig, zeer proper onderhouden, gezellig en heeft een uiterst vriendelijk management.
De kamers zijn praktisch, met bedden op poten zodat je valiezen er onder passen. De badkamer was zeer proper. Alles in een charmante stijl.
De lager gelegen ontbijtzaal met open haard is altijd gezellig vertoeven. Het ontbijt is uitgebreid en men kijkt er op toe dat je niets te kort komt.
Op het gelijkvloers heb je de ruimte om je skimateriaal te drogen, een permanent bemand kantoortje, de bar en een salon om wat uit te blazen.
Het is een leuke uitvalsbasis om te verblijven, op 50m heb je inderdaad een piste.
Maar om makkelijker in het grote gebied te raken moet je 's ochtends wel wat langer stappen, achterlangs via het bruggetje en dan de straat aflopen. Valt op zich wel mee.
Als je de route van de berg terug juist kiest kom je wel via de sneeuw dicht bij het hotel uit, dus de terugweg is zeker makkelijker.
Kortom een hele fijne ervaring waarvoor dank!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par Zeni Family, Gestion de l’hôtel
Gentilissimo Tom,ringraziamo di cuore della bella e dettagliata recensione, siamo lieti di sapere che la vostra vacanza presso la nostra struttura sia stata una bella esperienza, anche per noi siete stati ospiti molto graditi.Ala prossima, cordiali saluti.Fam. Zeni
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2022 sur Expedia
Service and staff are excellent and most. Helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2022 par Bianca, Gestion de l’hôtel
Gentile Signor Joel,
grazie dell'ottimo punteggio e del bel commento, è stato un piacere averti come nostro gradito ospite.
Arrivederci alla prossima, cordiali saluti.
Fam. Zeni
par un voyageur
Perfect location with easy access to everything
Publié le 2 mars 2022 sur HotelsPerfect location to walk to many lifts and restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2022 par Bianca, Gestion de l’hôtel
Grazie della bella recensione, nell'attesa di avervi ancora come nostri graditi ospiti, porgo i miei più cordiali saluti.
Fam. Zeni
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2021 sur Expedia
Posizione comoda,possibilità di parcheggio ( quasi sempre) gentilezza dei gestori.
Colazione deludente, impossibilità di avere un secondo cuscino
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2021 par BIanca, Gestion de l’hôtel
Gentile Signora e FAmiglia la Ringraziamo della sua recensione!!!!!Cordiali Saluti !!Famiglia Zeni!!
par un voyageur
Publié le 27 août 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2020 sur Hotels
部屋は清潔に保たれてて、気持ちが良かったが、隣の部屋の声やいびきが丸聞こえで寝れない日があった。(1週間の滞在中隣の部屋に2組泊まっていたが、どちらも酷かった。運が悪かったのか。。。)
朝食の日替わりケーキが、どれもとても美味しかった。