Note fondée sur 426 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2020 par Mr Kai Behrens, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to complete our hotel questionare and for taking the time to write such a nice comment. On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We thank you for your provided score, and hope to soon host you again at our wonderful property. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager Kempinski Palace Portorož
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par Kai Behrens, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tiago, Thank you for such a good review, your opinion is of a great value. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur de Monthey

Excellent hôtel

Publié le 20 mai 2018 sur Hotels
Personnel très accueillant et professionnel , chambres très confortable et propres, petit déjeuner de qualité. Excellent séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of my team I wish to thank you for sharing such a positive feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and when our guests recognize this, it is the best praise. I am very happy to read that our kind and professional employees have enabled you to enjoy your stay and that you have enjoyed our breakfast and room. I would like to thank you again for choosing Kempinski Palace Portorož for your stay and we very much look forward on welcoming you back to our property. Yours sincerely, Thies C. Bruhn General Manager
5 sur 5
par un voyageur de paris

Publié le 30 oct. 2017 sur Expedia
Très bel hôtel. Prestations de qualité. Prix du parking prohibitif.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de East Paris

Nice hotel for a short stay

Publié le 31 août 2017 sur Expedia
We are staying 7 nights to the Kempinski palace. We enjouée your stay in the hotel, the building is really nice and élégant , the breakfast is great! Just disappointed for the place Portoroz is too crowded and this is not a nice place like Piran or Izola. My négatives remarks about the hotel, This hotel vas not a private Free beach. You have to pas a There are not enough sunbeds, they are all stormed in the morning, The pool area is too small compared to the number of people staying in the hotel.. I hard to stay in Bled in the front of the wall in the side of the hotel , it is inacceptable !This hotel does not have a private beach and you have to cross a street to reach the beach of Porteroz which is crowded and carries little interest.Finally, the sea view does not exist when you have breakfast on the very nice terrace you saw on horrible buildings with restaurant and fast good... My advice is to have a car to visit the area if you do. Do not want to be bored in Porteroz.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de saint cloud

Hotel excellente, super 5 étoiles

Publié le 25 août 2017 sur Expedia
L'hôtel est superbe en terme de localisation et qualité de installation, il y 2 restaurant entoilé mais aussi plein options de restauration et shopping au tours, l'accès a piran est tres façon avec un bus tous les 10 minutes. Les personnels sont gentil et souriant. Le seul problème est la piscine, le fumeurs et la cuisine est un peu gênant avec les ordeurs.
5 sur 5
par un voyageur

très bel hôtel

Publié le 1 juin 2015 sur Hotels
Je n'irais pas passer mes vacances à Portoroz : front de mer horrible avec des restaurants et boutiques. Mais l'hotel Kempiski est excellent à tous points de vie. Belle chambre, très bonne literie, très belle salle de bains, beaux meubles raffinés - bref un très bel hôtel
5 sur 5
par Christophe Frattini

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Wonderful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Kempinski Palace Portorož, Gestion de l’hôtel
Dear Janet Cecilia, Thank you so much for choosing Kempinski Palace Portorož and for your wonderful feedback! We are delighted that you enjoyed every aspect of your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon! Kind regards, Željko Stašević, General Manager