Note fondée sur 101 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Notre plus mauvaise experience
Publié le 9 juill. 2022 sur HotelsA l'arrivée aucuns sourires. A peine un bonjour. Une dame qui ne parle que italien ou russe et qui bougonne en montrant son impatience. On s'est retrouvé dans une chambre sans clim juste ventilo avec salle de bains sur palier où même pas le papier toilette est renouvelé ni le tapis de bains d'ailleurs ! Le petit déjeuner était degueulasse....que des produits industriels sous sachets plastiques dans une pièce surchargé de bibelots kitchs et poussiereux.
Une très mauvaise idée que d'aller dans cet endroit. La proprio ferait mieux de changer de boulot ! A déconseillé +++++++
par un voyageur
Publié le 15 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 juin 2022 sur Expedia
Excellent service, tres convenable. Malheureusement il n'y eu pas la climatisation pendant notre séjour. Des bruits de route y de chaleur en conséquence
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
It’s a very interesting system of self check in. In order to check in a few days prior you have to scan in your passport and a picture of you with your passport, fill out all your information and then you will be checked in by email. When you show up at the property they give you a link in the email which takes you to a separate page where you can click some buttons and it would unlock the door to the outside of the building, you then have to carry your luggage up a flight of stairs to the elevator. You can then click open the next door, which allows you to get into a reception area with several rooms. Then finally, you would use your Link to click open your own hotel room door. It was easier than we thought it would be. The decor of this facility is very interesting. We felt like we were sleeping in a museum. The air conditioning is not very powerful so it took several hours to cool the room down. in the morning the breakfast is on the fifth floor, but it is not included. You pay five euros per person. Breakfast was OK nothing to write home about.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Nadia, Gestion de l’hôtel
Thank you Dina!
par un voyageur de La Habra
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
It was very clean and the showers were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Nadia, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, Judy. We are happy you enjoyed your stay!
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
The property was super clean and quite the only thing that you need to know is that the washroom is shared and they do not provide water or any other service you have to pay extra for these
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Nadia, Gestion de l’hôtel
Thank you Maryam for sharing your opinion.Just to clarify that the bathroom is shared only for triple rooms and this is clearly declared at the moment of reservation.
par un voyageur
Hat gepasst
Publié le 29 mai 2024 sur HotelsWir waren ausschließlich zum Schlafen dort, da wir früh los mussten. Die Rezeption war sehr nett und half uns beim online Checkin und wir konnten auch unsere Koffer unterstellen. Wasserkocher und Tassen bekamen wir auf Nachfrage. Der Eingangsbereich ähnelt eher einem Museum oder Tempel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Nadia, Gestion de l’hôtel
Thank you very much! We are happy you ejoyed your stay :)
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Nadia, Gestion de l’hôtel
Hello Jonas,We are really sorry you didn't enjoyed your stay at the B&B.A score of 4/10 is extremely penalizing for our facility and it would be useful if it were discussed, in order to understand how we can improve our service.I know you had problems with the access to your room, but it was promptly solved by our virtual reception.