Note fondée sur 29 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

A éviter si vous êtes sensible au bruit

Publié le 26 févr. 2022 sur Hotels
Hotel situé en centre ville donc relativement brouillant avec les passages de voitures. Il fait très chaud dans les chambres du dernièr étage sous les combles sans chauffage et en hiver. Le restaurant ferme relativement tôt, il faut quitte le lieu avant 22H...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2021 par Alina, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Tou

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Rolig
3 sur 5
par un voyageur

Ok for one night in transit

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
The property was in a great location. Built in 1901 it was very atmospheric but as a listed building, modernising it must be a challenge. Very clean, fixtures and fittings old fashioned in keeping with the property. Plumbing dreadful. Shower pressure awful and air con insufficient so it was an uncomfortable night. Breakfast poor.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Toronto

Publié le 26 sept. 2023 sur Expedia
This property was a nightmare. All week the temperature in Pitesti was in the 30 degrees Celsius. The air conditioning never work. Complain every day and was told that it would be ok later on the day which it never was. Found out by one of the employee that the chiller was broken and that the owner did not see the necessity to replace it. The whole building is in an awful state and needs maintenance. The owner scream at us and told us that we came with expedia which is a company that will not pay a fair price for the room and that we should be grateful he let us in. Sometimes, after waiting for a long time, we would get warm water but with a varying pressure every minutes. The maid took off the shower curtain for washing but forgot to replace it. Finally had enough of this and after 8 nights, we moved to a different hotel, in spite of having paid for 10 nights. This Victoria Hotel should be avoided because it is in an awful state. They claim to be a 4 stars but they must have stolen at least 2. The hotel we move in for 2 days was very nice (Arges Hotel) and everything was working as it should. Will in the future avoid Victoria Hotel. It is on my black list.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2023 sur Hotels