Note fondée sur 296 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
Friendly staff, clean rooms - what you would expect for an inexpensive motel - worth the price for a quick over-night stay. The only issue was the noise outside - you could hear everything going on outside - late into the night and very early in the morning.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Very clean room and the beds were comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Motel was well kept. Room was exceptionally clean as was the front desk area. Will stay again.
3 sur 5
par un voyageur

Graduation from Pitt State stay

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Room was small with only 2 double beds, but overall was clean. We stayed for 2 nights and the room served its purpose. Overall an average place to stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Aged property - short on several little things - coffee supply, bath mat etc
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Hotels
Check-in took too long and we didn't get checked in all the way apparently. We get a call at 11:30pm to ask if we were the right people in the room. It wasn't the best experience for the money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Sita, Gestion de l’hôtel
Hello Katrina, I just wanted to follow-up with you on your review. I do remember checking your husband in and addressing the TV issue that you had experienced in the room. However, this review doesn't look like it is for our hotel. In our system, it's showing the check-in was normal and have no record of calling your. Would you be able to confirm this? Thank you.