Note fondée sur 730 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Nice

Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
Super belle place ...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating. It is a pleasure knowing your visit with us was an enjoyable one, and we look forward to seeing you again soon at DoubleTree by Hilton Pittsburgh - Cranberry. Rick Antestenis, General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Hôtel over booker, obligation d’un changement d’ho
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

TOP!!

Publié le 2 sept. 2017 sur Expedia
Just TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
This is our 4th stay at this property. I just wish we had time to enjoy the pool!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for your loyalty and for choosing to stay with us for the fourth time! We hope that on your next visit, you’ll have the opportunity to relax and enjoy our pool. We look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating! We'd love to host you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating! We'd love to host you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating! We look forward to hosting you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Very nice stay. Very clean and well maintained. The lobby restaurant and bar were a nice plus. Will definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience! We're so glad you were able to take advantage of our inhouse bar and restaurant. We look forward to hosting you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating! We'd love to host you again soon.