Note fondée sur 753 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Nice

Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
Super belle place ...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating. It is a pleasure knowing your visit with us was an enjoyable one, and we look forward to seeing you again soon at DoubleTree by Hilton Pittsburgh - Cranberry. Rick Antestenis, General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Hôtel over booker, obligation d’un changement d’ho
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

TOP!!

Publié le 2 sept. 2017 sur Expedia
Just TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2025
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
We has a very excellent stay staff was beyond expectations amd fulfilled all needs that were available. Could not believe how acceptioally quit this hoel was would recommend it to anyone staying in this location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear that our staff exceeded your expectations and that you enjoyed the peaceful atmosphere. Your recommendation means a lot to us. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 out of 5! We'd love to host you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind review! We'd love to host you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for choosing to stay with us! We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Furlong

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Rachel, Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5! We hope to host you again soon!