Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Nice place, very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Samuel, We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your visit. Thank you for choosing us. Best, Dan Rueda, GM
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel américain classique

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Hôtel américain classique grand chambre avec cuisine. Pas vraiment de charme. Petit déjeuner quelconque.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Thibault, It's lovely to know you enjoyed your stay. Thank you for your time in sharing a review and we hope to see you again. Sincerely, Dan Rueda, GM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jeffrey, I'm sorry you felt compelled to rate us poorly. We strive to provide every guest with an exceptional stay, but unfortunately, we have let you down. Thank you for being our valued guest, and we hope to serve you better on a return visit. Sincerely, Dan Rueda, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
There was a wedding go on directly under our room , but no one at the hotel thought to warn us and it wasn’t noted online. Impossible to put a two year old to bed while the floor is literally bumping from the bass downstairs. We never would’ve booked if we would’ve been told this was happening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Amanda, I'm sorry that noise pollution kept you from having a restful night's sleep; please forgive us. Your comfort is our highest priority, and I regret that we left you less than completely satisfied. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor the guest experience. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Dan Rueda, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Clean and comfortable but they didn’t clean my room until I had to call them
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Chris, Our housekeeping is now available by request. We know that comfort levels may vary when it comes to people entering your space. Now you can simply contact the front desk to request a room cleaning or just a few extra towels. We value your feedback and hope to host you again. Best, Dan Rueda, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Wendy, We humbly thank you for staying with us and for recommending our hotel. We look forward to your next visit. Best, Dan Rueda, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Comfortable stay. Great location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jen, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Dan Rueda, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
This place was so clean and comfortable. Walking distance to great dining options. Staff was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Kyrsten, Thank you for the fantastic rating! We're delighted to hear you had a wonderful stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon. Best, Dan Rueda, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
A wonderful stay in this beautiful city. Clean, quiet, complete
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Lawrence, We really appreciate you sharing your awesome rating of our hotel with other travelers. We loved having you here, and we can't wait to have you back soon! Best, Dan Rueda, GM