Note fondée sur 827 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Expedia
J’avais réservé une chambre avec 2 lits et à l’arrivée je me retrouve avec un lit et un canapé lit que je dois faire moi-même et pour lequel on ne me donne aucun drap ni coussin (un drap très sale était resté dans le canapé). J’émets quelques suspicions sur la propreté des draps en général … Le personnel n’est pas très accueillant surtout quand vous leur demandé pourquoi ils n’avaient pas une chambre avec 2 lits et que l’on vous répond que tout est réservé sans même une excuse … Merci pour la surtaxe de la chambre !!! Le petit déjeuner est varié mais reste succinct. Le parking est bien mais payant … alors qu’il est réservé à l’hôtel (étrange …).
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Room felt crowded with unnecessary desk space on one side of television. Water was not refilled very often in lobby and breakfast was very limited. Area where breakfast was served also felt crowded as space was too small and hotel was busy that weekend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your candid feedback, we very much appreciate your comments and will use them to improve on our operations! We hope to have the opportunity to serve you in the future should your travels bring you back to the Pittsburgh area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback! We appreciate the opportunity to serve you during your stay in Pittsburgh, and hope to see you again in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We hope to see you again in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
We're disappointed to see that your stay didn't go according to expectations. We hope to have another chance in the future to earn back your business. Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
No
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback! We appreciate the opportunity to serve you during your stay in Pittsburgh, and hope to see you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us during your stay in Pittsburgh! We're delighted to see that you enjoyed your time here and hope to see you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Clean, quiet and comfy. It checks all the boxes.

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Hotel was clean and quiet. Bed was comfy. Hot breakfast was served everyday. Great view of the city. The only bad thing was their system was down when I arrived. It made checking in a bit more cumbersome than it should have been.I needed staff to open my room for me. No wifi, and I had an important Zoom meeting that evening. It made for a stressful few hours, but everything was working normally in time for my meeting. The front desk was professional through it all. I'm sure they were stressed out too with their system being down, but the front desk woman was calm through it all. Kudos to them. There is also a $25 parking fee per night. I suppose one should expect it in the city, but it does get pricey when you stay more than one day. Despite the tech issues, which is probably a rare occurrence, and the parking fee, I would stay here again. It checks all the important boxes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us! We appreciate your comments and will use them in order to improve on our operations. We apologize that the Hilton outage affected you, and we're glad to see that the rest of your stay went well! We hope to have the opportunity to serve you again in the future. Happy travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us during your stay in Pittsburgh! We're delighted to see that you enjoyed your time here and hope to see you again in the future!