Note fondée sur 879 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hampton Inn Pittsburgh University/Med Center GM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback! We appreciate the opportunity to serve you during your stay in Pittsburgh, and hope to see you again in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Expedia
J’avais réservé une chambre avec 2 lits et à l’arrivée je me retrouve avec un lit et un canapé lit que je dois faire moi-même et pour lequel on ne me donne aucun drap ni coussin (un drap très sale était resté dans le canapé). J’émets quelques suspicions sur la propreté des draps en général … Le personnel n’est pas très accueillant surtout quand vous leur demandé pourquoi ils n’avaient pas une chambre avec 2 lits et que l’on vous répond que tout est réservé sans même une excuse … Merci pour la surtaxe de la chambre !!! Le petit déjeuner est varié mais reste succinct. Le parking est bien mais payant … alors qu’il est réservé à l’hôtel (étrange …).
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2024
Stayed 2 nights while my wife had surgery at a nearby hospital. Room was clean. Breakfast was ok. They asked for a credit card on check in for the incidentals hold, which i was expecting, then just handed me a parking pass. There was no mention of the parking fee at all from the desk clerk at check in. Just handed over the parking pass like it was included. At $175 a night, parking should be included. Even with the convenience of having a room next to the hospital, I would not recommend anyone to stay here. That extra $25 a day is just a predatory practice taking advantage of people who have no other options at that time, especially when the parking pass is just handed over without any mention of cost.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2024 par Corey, Gestion de l’hôtel
Hi Randy!Thanks for taking the time to review. We have the parking cost posted on this website, at the desk, and inside your key packet. We are also one of the cheapest parking if not the cheapest in the entire Oakland area. I apologize for any confusion you had but we fully believe in disclosing everything which is why we inform about the incidental hold. There are also rates on Expedia that include parking if your travels ever bring you back to the area
5 sur 5
par un voyageur

Nice place; good enough for an overnight

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Nice place/good enough. Had an early appt at the VA. Got a parking discount. Worst thing was accessing the building. Not much signage as where to turn in, but was some construction in the area too.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Nice room, friendly staff.
5 sur 5
par un voyageur de Rochester

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Walking distance from Pitt and CMU, easy parking
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels