Note fondée sur 663 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de CHEVY CHASE
Publié le 25 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par - Robin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope to see you again in the near future!
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024
Enjoyed our stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Robin , Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 stars! We hope to see you again in the future! Have a great evening!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The best thing about Hampton Inn is that they are always consistent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Mayela - General Manager, Gestion de l’hôtel
SO true! You can always count on us! Thank you for the high rating and we hope to welcome you back for an even better stay.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Mayela - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave a rating from your recent stay! We’re so HAPPY you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Mayela - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks, Hayley, for taking the time to leave a rating! We are always striving for excellence and if there was anything we could have done for that 5/5, please feel free to reach out! I'm glad you enjoyed your overall stay and we hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Robin, Gestion de l’hôtel
Thank you! We strive to make everyone happy!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Mayela , Gestion de l’hôtel
Thank you so much taking the time to leave a 10/10 review! We hope to welcome you back soon for another great stay!
par un voyageur de Greenfield
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
New clean fresh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Mayela - General Manager, Gestion de l’hôtel
Love it! Thank you for taking the time to leave the great comment from your recent stay. We are so happy that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Staff and building itself were great, breakfast was not the best and pool needs updating. Rooms were nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Mayela - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jenn, for taking the time to leave a review and comments regarding your recent stay. We are happy you loved the hotel and we are working everyday to improve the amenities we offer! We hope to welcome you back to our Hampton the next time you're in the Cranberry area!
par un voyageur
Wonderful
Publié le 12 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Mayela - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks, Ann, for taking the time to leave a 10/10 review. We're so happy you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!