Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Paola, thank you for letting us know your visit to Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport was perfect in every way. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Take care and safe travels, Jordan Bartels, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 13 mars 2019 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Sylvain, thank you for letting us know your visit to Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport was perfect in every way. We are delighted you included us in your travel plans and hope you will do so again. Take care and safe travels, Jordan Bartels, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, We are happy you were pleased with most of our services, but I am sorry your stay was not quite perfect. We encourage you to try us again on your next trip when in the area. I am confident you will have a better experience. Take care and safe travels, Jordan Bartels General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel moderne et proche de l'aéroport

Publié le 21 mars 2018 sur Hotels
J'ai passé 2 nuits dans cet hôtel proche de l'aéroport. La chambre était parfaite, moderne et très propre. Le personnel était attentionné. La salle de sport possède tous les appareils classiques (tapis de course, vélo elliptique...). Parking gratuit à l'extérieur. Le buffet du petit-déjeuner est standard, mais il y a une station "oeufs" pour ceux qui veulent quelque chose de chaud ($13). Le seul bémol vient du restaurant de l'hôtel. J'ai diné les 2 soirs sur place. Le menu est restreint et la nourriture est passable pour un prix élevé. J'ai commandé des pâtes le 1er soir. 10 minutes plus tard, alors que le restaurant était vide, la serveuse revient pour me dire qu'ils n'en ont plus. Second soir, je commande un dessert. Ils n'avaient plus de sauce, c'était très sec. Globalement un très bon séjour, mais je vous suggère de dîner ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2018 par Richard H., Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4 out 5 Solene! We hope to see you again in the near future!
5 sur 5
par un voyageur de Palm Bay

Publié le 24 août 2024
Large room, comfortable and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Linda,On behalf of our entire staff, thank you for the generous review. We are delighted that you loved how clean and spacious your room was and that you found the beds to be very comfortable. Our associates work hard every day, and they will appreciate your compliments. Thank you again from all of us at Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport. We hope to see you again soon!Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Nice

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Friendly and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear John,We are delighted to read the review of your time at Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport. We enjoy providing our guests with everything they need for a perfect stay, including our clean and comfortable rooms. We are pleased you had a memorable visit and enjoyed our excellent hospitality. It was our pleasure hosting you, and we hope to see you again whenever you return to Pittsburgh.Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de PINNACLE

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Easy access & parking, close to PIT airport. Very clean, safe surroundings; the rooms are modern, comfortable, and price comparable for the location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Janice,Thank you for choosing Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport and for your great review. It is good to hear that you found your location easy to access and close to the airport. We are delighted you got a great night's rest and that the room and amenities met all of your needs. It is important to us that your stay is as comfortable and carefree as possible. Thank you again for your kind words. We look forward to having you back soon. Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Walker

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marina,We appreciate you taking the time to leave your kind rating for Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport. Your satisfaction is important to us; therefore, we are thrilled to have exceeded your expectations. We hope to see you again soon!Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sidney,Thank you for choosing Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport for your recent stay and for sharing your experience with fellow travelers. We are pleased that you loved our fantastic location and that our devoted associates took excellent care of you. We hope to have the pleasure of accommodating you again soon.Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Pool was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear April, Thank you for sharing that your stay at Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport was perfect in every way. We are delighted you could enjoy your time at our pool. Your generous feedback is greatly appreciated, and we eagerly look forward to another occasion to provide you with an exceptional visit.Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager