Note fondée sur 783 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Pareis Gardner, Gestion de l’hôtel
Cathy,Thank you for your positive review and for giving us a 4/5 rating! We're glad to hear you enjoyed your stay. If you have any suggestions for how we can make your next visit even better, we'd love to hear them. We hope to welcome you back soon!Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Hotel bien situé au centre-ville. Pour ceux qui choisissent cette hôtel pour la borne de recharge, c'est pour les tesla. Par contre, il y en a pour les autres EV, dans le stationnement public juste à côté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Pareis Gardner, Gestion de l’hôtel
Bernard, Thank you for taking the time to review our hotel. We're pleased to hear that you found our location convenient for your needs in the city center.We appreciate you highlighting the availability of the Tesla charging station and the options for other electric vehicles in the nearby public parking lot. We understand the importance of providing amenities for all of our guests, and we will take your feedback into consideration as we continue to improve our services.We hope to have the opportunity to serve you again in the future and provide you with an even more accommodating experience. Thank you for choosing to stay with us.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Hôtel très propre et tranquille. À proximité de tous les services et points d'intérêts de Pittsburgh.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Bonnie Smith; Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre récent séjour et votre avis ! Nous sommes très heureux de voir que vous avez apprécié votre visite et avons hâte de vous accueillir à nouveau!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Bonnie Smith; Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your recent stay and your review! We're sorry that you didn't fully enjoy your visit. We will make note of your score and work on improving our guest experience. We hope you will consider staying with us again to see how we've improved thanks in part to you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Staff was great. Room was clean, although very small. Lots of parking options around the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par Bonnie Smith; Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your recent stay and your review! We're pleased to see you enjoyed most of your stay and hope to see you again, soon!
5 sur 5
par un voyageur de MONTRÉAL

Publié le 22 avr. 2023 sur Expedia
Bien situé!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2023 par Bonnie Smith; Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre récent séjour et votre avis! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre visite et espérons vous revoir bientôt !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2022 sur Expedia
Facilité d'aller au Heinz Field à pied. Près des restos à pied. Nous avons choisi l'Hotel pour les bornes électriques mais hélas, seulement pour les Tesla. La chambre vraiment trop petite. Tout es à l'étroit. Les ascenseurs très très lente voir désagréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par Donato Coluccio, Gestion de l’hôtel
France thank you leaving a review. Have an exceptional afternoon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Everything was outstanding. The bed is very uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Pareis Gardner, Gestion de l’hôtel
Jennifer,Thank you for your feedback! I'm glad to hear that everything else was outstanding. We strive to enhance the overall guest experience, so I appreciate you letting us know about the bed. We'll look into this and make sure it's addressed for future stays.Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Expensive for valet and only option available
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Pareis Gardner, Gestion de l’hôtel
Artur,Thank you for your feedback and for rating us 4out of 5! We're glad you had a positive experience overall. We understand that the valet service can seem expensive, and we strive to provide the best value for our guests. Your input is important to us, and we'll continue to look for ways to improve. We hope to welcome you back soon!Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Very small room. But nice, quiet rooftop. Lobby bar in the evening time is fun with a very nice gentleman tending bar. Walked everywhere we needed to go. Elevators are very slow.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Pareis Gardner, Gestion de l’hôtel
Ashley, Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed our rooftop and the lobby bar experience. We appreciate your comments about the room size and elevator speed, and we will certainly take them into consideration as we strive to enhance the overall guest experience. We hope to welcome you back soon!Best Regards,