Note fondée sur 1 566 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Laquinta Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the great rating, we are please that you enjoyed your stay with us. Please come back again.
4 sur 5
par un voyageur de quebec

Publié le 14 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par La Quinta Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating, please come and stay with us again.
5 sur 5
par un voyageur de Greensburg

Publié le 4 janv. 2025
My go-to hotel for early morning flights. Leave your car for a fee, shuttle to the airport. Easy.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 déc. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2024
Clean
5 sur 5
par un voyageur de YUMA

Publié le 30 oct. 2024
..
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Room was dated and had stains in carpet, halls dimly lit and even though I was on the 3rd floor the window lock in my room was not secured. the furniture didn't seem to fit on wall and covered the full length mirror. even the picture on my survey doesn't match what my room looked like. Maybe half hotel has been renovated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Laquinta Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we are sorry for the inconvenience that you have experience during your stay. Please know that we are working on all of the issues of the hotel. Please come and stay again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Laquinta Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
I feel they didn't take seriously the issue of AC in my room. My AC wasn't working and I informed front desk but they couldn't fix it or move me to a better room. To be fair to them, this is my first complaint despite my frequent stays! Hope not to have such an experience again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Laquinta Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!