Note fondée sur 873 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2023 sur Expedia
…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review your feedback is appreciated
par un voyageur
Publié le 22 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2022 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with a review. We are disappointed to hear that your stay was not up to standard. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to resolve the problem and prevent from future occurrences. It is our hope that you will visit us again, and allow us to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia
Accueil agréable, efficace et simple, chambre très correcte pour le prix demandé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2022 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with a review, we hope you visit again soon!
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Las personas de recepción mal servicio, en 5 noches nunca hicieron las habitaciones ni los baños ni cambio de toallas. El desayuno muy podre y malo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par John G, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback.
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Secluded and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par John G, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review, Jerry!
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
No hicieron la limpieza de la habitación en tres días, se paga por el servicio completo de la habitación y no se hace ningún descuento o tarifa preferencial si no hacen la limpieza, no ponen shampoo, jabón , etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
Lamento que no haya quedado satisfecho con la falta de servicio durante su estancia. Gracias por sus comentarios.
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
It is good for travelers on long distance to stop and relax
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par John G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words, Jurcek. I hope your stop in Pittsburgh went well!
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Staff were nice. Facility itself looks tired. Condensation build up on all windows, elevators are sketchy, Window in room did not seem sealed properly. AC/Heater unit was so loud and fighting against the draft from the window. Building just needs some TLC.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par John G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback Tyler. We appreciate you staying with us.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par John G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the high marks Sheila!
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par John G, Gestion de l’hôtel
Thanks for ten out of ten score!