Note fondée sur 190 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2022 sur Expedia
Excellent sercice, très belle chambre, endroit magnifique
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2019 sur Expedia
par un voyageur de Elmhurst
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
The bed was super firm, too hard. When they cleaned the room, it smelled like dirty poop mop everywhere. This was room 134.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Javier Tejeda, Gestion de l’hôtel
Hello Patricia,Thank you for sharing your feedback with us. We're very sorry to hear about the issues you encountered with the bed and the unpleasant smell after your room was cleaned. This is certainly not the standard we strive for, and we appreciate you bringing it to our attention. Our housekeeping and maintenance teams will be looking into these concerns to ensure this doesn’t happen again.Your comfort is our priority, and we hope you’ll give us another opportunity to provide you with a much better experience in the future.Sincerely,Javier TejedaHotel Manager
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Leandro Sandoval - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hola MarkMuchas gracias por tu calificación de tu experiencia con nosotros. Nos da mucho gusto saber que tuviste una agradable experiencia en nuestro hotel. Te invitamos a conocer más hoteles de la Cadena Casa Andina ubicados a nivel nacional
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Leandro Sandoval - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hola YerkaMuchas Gracias por compartir tus comentarios acerca de tu experiencia con nosotros. Lamentamos no haber cumplido con tus expectativas en esta oportunidad.Esperamos poder recibirte en una próxima oportunidad y brindarte la experiencia que mereces.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Excellent customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Leandro Sandoval - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear William M, thank you for taking the time to share your experience! We are thrilled to hear that our customer service met your expectations. Our team is dedicated to providing exceptional service and creating memorable stays for our guests.
par un voyageur de Cuenca
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
I had a nice stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Leandro Sandoval - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David, thank you for sharing your positive experience with us! We’re thrilled to hear that you had a nice stay at Casa Andina Premium Piura. Our team strives to provide exceptional service and ensure our guests feel at home.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
The only issue was the housekipping service was not on time when I asked for. Everything else was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Leandro Sandoval - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jorge Aurelio Marcelo, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience with the housekeeping service. We appreciate your understanding and we will address this issue to ensure a better experience for our guests in the future
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Plenty of space
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Leandro Sandoval - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Gracias Herbert por tu reseña sobre Casa Andina Piura. Nos alegra saber que tu experiencia fue positiva. ¡Esperamos verte nuevamente pronto!