Note fondée sur 163 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Ayant séjourné huit jours dans cet hôtel, je ressors avec des impressions mitigées. Le condo où nous avons séjourné était honnêtement exceptionnel. Confortable et parfaitement propre à notre arrivée, il offrait toutes les commodités nécessaires pour un séjour agréable. Cependant, le service à la clientèle laisse énormément à désirer.Malgré le grand nombre d'employé·e·s, nous avons trouvé le service à la clientèle pratiquement absent. Si une ou deux employé·e·s étaient tout de même sympathique·s, nous nous sommes littéralement sentis de trop pendant tout notre séjour. Le ménage était prévu tous les deux jours, mais personne n'est venu le deuxième jour. Nous avons dû demander, mais personne n'est venu non plus. Ce n'est que le surlendemain, après une nouvelle demande, que quelqu'un est enfin venu.L'hôtel était très peu fréquenté, ce qui rendait encore plus incompréhensible l'attitude du personnel. Une simple question semblait les déranger. Le climatiseur de la chambre posait également problème : chaque nuit, il faisait de la glace qui tombait sur notre tête en nous réveillant.Le coffre de sécurité dans la chambre ne fonctionnait carrément pas. Nous avons dû appeler la réception tous les jours pour qu'ils viennent le réouvrir. Notre voisine a eu le même souci. À chaque fois, aucune excuse ne nous a été présentée. bien que le condo soit de très bonne qualité, le manque de service à la clientèle et les nombreux problèmes techniques rendent l'expérience globale decevante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brisa Oceano, Gestion de l’hôtel
Our Valued Guest: We strive to please all our guests; we thank you for complimenting our clean and well-appointed rooms. In our welcome letter, we mention that we provide cleaning mid-week for stays of more than five nights, provide towels upon request, and pick up trash. Regarding the safe issue, I am not sure what happened however I understand when you returned to your room it was closed and you requested that we open it which we did. Split air-conditioning units work great however when they are at their lowest cold setting (65 Degrees) and a window or door is left open they will form ice, the unit you stayed in had new air-conditioning (less than 3 months) installed and we have never had a problem with it.Only through comments like yours do we get better. We thank comments and your stay and hope you will consider us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2022 sur Expedia
Magnifique! Tout près d’une petite plage peu achalandée, de bons petits restos et d’épiceries. La chambre cuisine et salon sont superbes et pratiques. Et les demoiselles de la réceptions toujours serviables et souriantes. Un réel plaisir!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par JenB, Gestion de l’hôtel
Hi Mylene, Thank you for the rating and for the kind words. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Warm Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Best suites ever, perfect for a family of 4 or 2 couples. With the 2 master bedroom and a plush sitting/kitchen area we felt right at home yet on vacation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brisa Oceano, Gestion de l’hôtel
The management and staff at Brisa wish to thank you for choosing to share your vacation time with us and hope to see you back soon. Your kind remarks are our incentive to strive for the betterment of our services and assure you our standards will only get better. Again, thank you for your kind review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brisa Oceano, Gestion de l’hôtel
The management and staff at Brisa wish to thank you for choosing to share your vacation time with us and hope to see you back soon. Your kind remarks are our incentive to strive for the betterment of our services and assure you our standards will only get better. Again, thank you for your kind review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
The most important thing about this hotel is staff. They are always willing to help and very friendly. The rooms were very spacious but the mattress is hard. I preferred a softer mattress. The only issue, I had with the hotel is on the main and a lot of people walk their dogs and don’t pick up the poop. The location is great, everything is in walking distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brisa Oceano, Gestion de l’hôtel
The management and staff at Brisa wish to thank you for choosing to share your vacation time with us and hope to see you back soon. Your kind remarks are our incentive to strive for the betterment of our services and assure you our standards will only get better. Again, thank you for your kind review.
5 sur 5
par un voyageur

lovely hotel

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Our room was lovely with ocean views and a large balcony. It was great to have the taxi pull up closer to the unit when we checked out, since it was a bit of a walk from the front desk. Close to the beach and lots of restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brisa Oceano, Gestion de l’hôtel
The management and staff at Brisa wish to thank you for choosing to share your vacation time with us and hope to see you back soon. Your kind remarks are our incentive to strive for the betterment of our services and assure you our standards will only get better. Again, thank you for your kind review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Unit had unfinished wall patches all around and our room out of 2 bedroom unit had no hot water for showers etc... maintenance came out and we had hot water once after that then no hot water ever after that and wasnt worth our waste of time to sit around for maintenance to come back and sit around for service when we could be out spending time around town.on our short stay! Also we had our room get slightly flooded on a heavy rain storm because patio slider had a gap in door jam when fully closed!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brisa Oceano, Gestion de l’hôtel
The management and staff at Brisa thank you for your comments, although we try our best to meet the standards of our guests, at times we fall short and not by choice. However, rest assured your comments will make us work harder to satisfy most of our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brisa Oceano, Gestion de l’hôtel
The management and staff at Brisa wish to thank you for choosing to share your vacation time with us and hope to see you back soon. Your kind remarks are our incentive to strive for the betterment of our services and assure you our standards will only get better. Again, thank you for your kind review.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Loved this place, it was so comfy and plush, the location was fantastic.