Note fondée sur 803 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Toulouse

Hôtel confortable, personnel d’extrême gentillesse

Publié le 6 mai 2018 sur Expedia
Grandes chambres confortables, tres propres. Le fitness center pourrait etre mieux equipé. Nous avons apprécie le fait d’être servis au restaurant de l'hôtel en dehors des heures d'ouverture et de façon exceptionnelle, suite à une arrivée tardive. Le personnel s'est mis au travail que pour nous alors que rien obligeait à le faire. Extrêmement gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2018 par Sean R. - General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre critique stellaire du Four Points by Sheraton Melville. Nous sommes heureux de vous voir profiter d'un séjour cinq étoiles. Nous sommes ravis de voir que vous avez été traité à un excellent service client par notre personnel. Ils sont là pour s'assurer que chaque invité a tout ce dont ils ont besoin pour profiter d'une expérience stellaire. Nous sommes heureux de voir que c'était à vous. Nous sommes impatients de vous accueillir pour un autre séjour mémorable. Jusque là. Je vous remercie,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2024 par General Manager- Cathy, Gestion de l’hôtel
I am so sorry to see we failed to meet your expectations.Please contact me at your convenience to discuss further,Thank you,Cathy De LuciaGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur de Middle Village

Publié le 28 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Michael, thank you for taking the time to rate us, even if your experience wasn’t great. If you’d like to share any details, please send us a message.
2 sur 5
par un voyageur de Middle Village

Publié le 8 sept. 2024
The hotel is on the service road to the Long Island Expressway, a heavily traveled road pretty much 24/7. If you are a light sleeper you should not stay here. The noise from the road is loud and constant. Also, if you are on a lower floor and the room above you is occupied you will hear every footstep. It is very annoying.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced due to noise from the road and foot traffic in the hotel. We understand how important a peaceful environment is for a good night's sleep. Your comments are valuable, and we are actively working on ways to improve soundproofing in our rooms. We hope you’ll consider giving us another chance in the future to provide you with a more restful stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nice room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback, Alan! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and found the room to your liking. Our team works hard to create a comfortable and inviting atmosphere for all our guests, and it’s great to know we hit the mark for you. If you have any suggestions or specific features you loved, we’d love to hear about those too. We look forward to welcoming you back for another pleasant experience!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Really appreciate the rating, Nathan. We’d love to know what made your experience great!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Clean and spacious rooms. Hailey at the front desk was very polite and accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Hi Jennifer, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our rooms clean and spacious. Hailey will be delighted to know that her efforts made a positive impact on your experience. We strive to provide excellent service, and it's great to see that reflected in your feedback. We hope to welcome you back soon for another fantastic visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Thanks for the fantastic rating! We hope you stay with us again soon, feel free to reach out with more details of your trip!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Service was great. Great location easy access to food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Warren, thank you so much for taking the time to leave us such a positive review! We are thrilled to hear that you found our service great and enjoyed our convenient location with easy access to food. We strive to provide exceptional experiences for all of our customers, and we are delighted to know that we hit the mark with you. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back again soon. If there is anything else we can do to enhance your experience, please do not hesitate to let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
I really liked this stay, they only improvement I would have is go back to small individual soap rather then all the liquid soaps.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par GM_Four Points, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher, thank you for taking the time to leave us a review! We're pleased to hear that you enjoyed your stay overall. Your feedback regarding the soap options is duly noted, and we appreciate your suggestion for individual soaps. We will definitely take this into consideration for future improvements. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay. Thank you for choosing to stay with us!