Note fondée sur 618 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Employees were uneducated on service animals, and a bit rude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We want to clarify our policies regarding service animals, which are in place to ensure compliance with the law and the comfort of all our guests. Service animals are required to be with their handler at all times, which was not the case when you checked in. Unfortunately, we regularly encounter guests who attempt to avoid pet fees by falsely claiming a service animal, which is why we have implemented a strict policy and thorough checks. Our staff is trained on this matter, and we enforce these guidelines fairly. We apologize if there was any miscommunication or if you felt our staff was rude, as that is certainly not our intention. We strive to provide respectful service to all guests, and we will review this situation with our team to ensure better communication in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
If ur looking for a place to sleep and hit the road again we'll this is the hotel. It's not a hotel I recommend if ur traveling and vacationing.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Our stay

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
When we got into room there was a polar pop on the dresser maybe from housekeeping. Beds were hard. Breakfast was cereal or waffle muffin and yogurt. Could hardly understand the check in guy. The floors were coming up in the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Good service was what I expected
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
N/,A