Note fondée sur 188 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2022 sur Expedia
Hôtel bien situé et tout à fait correct pour le prix . Personnel très sympathique souriant et serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2022 par Roy, Gestion de l’hôtel
Nos complace saber que tuvo una estadía confortable. Agradecemos su tiempo para darnos una reseña.Fue un placer haberle recibido con nosotros.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2019 sur Expedia
Emplacement +++ Service à la clientèle - - État de la chambre -
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
Ada agradecemos su evaluación , la esperamos pronto el su próximo viaje
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
El check in muy rápido
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
Gracias rolando por su comentario y evaluación. estamos buscando ofrecer el mejor servicio posible
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
Agradecemos su evaluación Natalia, estamos en permanente mejora, la esperamos en su próximo viaje
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Convenient and clean. Bathroom did not match the pictures.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
We appreciate your comment and evaluation, we will update the photos, we look forward to seeing you on your next trip.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
On checkin we found a somewhat accommodating reception by the manager who ended up moving us to the building next door. At the time I was impressed as the building next door was much nicer than the Alma and Mar building. From there it kind of went downhill. They only provide one key and they have almost no reception presence. We ended up getting locked out of the hotel late at night when I had to leave the key with my son in the room. I called the building. Their response was “wait until another guest comes and then sneak in the door behind them.” After 40 minutes I ended up having to do just that. Second issue: There was NO internet in the room and not only did my daily reminders of that fact to hotel staff go unanswered, the manager actually started yelling at me on the third day of my request. I know. First world problems right? lol anyway. I pushed my flight back a day but I decided it was more pleasant to pay more money at another hotel AND repack AND move hotels AND unpack again rather than extend my stay for a single night. that pretty much says it all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
Michael, we are sorry that your stay was not to your liking, we will take each of your comments into account.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
What I don’t like is that after 9 pm there was no water. I tried to contact the hotel but never got an answer back. Bedsheets were stained. What I did like is that it was close to everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
Victoria we have already solved the problems with the water pressure, and they are aware of the state of the sheets, we look forward to seeing you on your next trip.
5 sur 5
par un voyageur

Felicidades

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Todo excelente, sin duda volveré a este hotel con mi familia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
Agradecemos Blanca su comentario y evaluación , la esperamos en su próximo viaje.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Pablo Gerente de Reservas, Gestion de l’hôtel
Agradecemos Felipe su evaluación y lo esperamos en su próximo viaje