Note fondée sur 493 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Pagny-sur-Moselle
Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
Pratique pour une nuit en transit rapport qualité prix parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Hotel 52, Gestion de l’hôtel
Hello NeisiusThank you very much for taking the time to give us your comments about the experience you had with us during your stay, we are pleased to know that we met most of your expectations and we hope to have you again with us on your next trip.
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Hotel 52, Gestion de l’hôtel
Hello YanThank you very much for taking the time to write your comments, for us it is very important to know the opinion of our guests to improve our areas of opportunity, we hope to have you back with us on your next trip to the destination to serve you as always.
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2023 par ., Gestion de l’hôtel
...
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2022 par Hotel 52, Gestion de l’hôtel
Good evening, thank you for taking your time to score our Hotel and services. We work to do happy guest. we are very gald to know that with you we achieved our goal. sincerely The management
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2022 sur Expedia
During my stay, I made a second reservation this time with a front desk employee for a specific room (the one we had during my first stay reserved through Expedia). When we arrived to check in for our second stay, they had given the room I reserved to someone else. No excuses, no compensation. This is not good customer service.
I would like to add that the wifi quality is terrible. It keeps disconnecting. Bad reception in both rooms we stayed and almost nothing on the rooftop.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par Veronique, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Veronique,
Receive warm greetings from Hotel 52.
Thank you for sharing your experience and comments, be aware that we have shared all with our Front Desk Manager, who will manage this situation for future references.
Hoping to see you again and get the chance to improve your perception.
Best regards.
Rodrigo Escácega
General Manager
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 mai 2021 sur Hotels
Bon hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2021 par Anonymous, Gestion de l’hôtel
Estimado Huésped,
Reciba un cordial saludo por parte del Hotel 52.
Gracias por compartirnos su experiencia y su encuesta.
Esperando verle nuevamente, le deseamos un gran día.
Quedo a sus órdenes,.
Rodrigo Escárcega
Gerente Hotel
par un voyageur
Publié le 6 déc. 2020 sur Hotels
Personnel très gentil et hôtel bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2020 par Caroline, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Caroline,
Receive warm greetings from Hotel 52, we appreciate that you took the time to share your experience with us. Hope to see you soon.
Best regards,
Rodrigo Escárcega, Sub Gerente Hotel.
par un voyageur
Publié le 21 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2020 par Abraham , Gestion de l’hôtel
Buenas tardes
Gracias por calificar el servicio del Hotel. Realmente lo apreciamos.
Saludos