Note fondée sur 879 évaluations de clients

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4,2 sur 5
57 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de paris

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Très belle chambre, seul point négatif la taille des lits pour deux personnes je les trouve un peu petit
3 sur 5
par un voyageur

La invitación al desayuno

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Bueno todos los empleados se pierden La mayoria no sabe donde estan las cosas y cuando pides ayuda vas buscando cuando llega no es alli Todo cierra ciertas horas muy temprano el acoso de la platica con la invitación al desayuno es terrible
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Went with a group. Room service is very limited. No beach chairside service. There were shows, but it was very lame.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Quality Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Iberostar Selection Paraiso Maya Suites for your recent holiday.Allow us to mention that our goal is our guests’ complete satisfaction and we are saddened to know that you did not enjoy your stay with us. For future occasions, we kindly remind you to inform us about any issues whilst you are in our hospitality as it can give us an opportunity to primarily find a solution to any issues you are not happy with and more importantly ensure that you are able to fully enjoy your holiday with us. We hope that you had a good journey home.Attentively,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Felices Vacaciones

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Desde hace 15 años conozco este hotel y cada vez que venimos a la Riviera Maya es nuestra mejor opción. Solo que ahora en los restaurantes para cenar las especialidades son lentos y no hay reservaciones. No se dan abasto con los meseros y algunos se notan estresados por la exigencia de los comensales.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Newtown

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Wonderful family vacation with lots to do. The hotels are all spread apart within the resort but you can hitch a ride on the carts if you don’t like the walk, but we walked everywhere and enjoyed the views. Reservations were hard to get at the 2 restaurants that require them. We were able to get a last minute reservation for the hibachi one, which was absolutely amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Quality Manager, Gestion de l’hôtel
We would like first of all to thank you for your great review of your stay with us. Our day to day efforts are to create a particularly pleasant atmosphere for our guests with the numerous services available in our wonderfully designed hotel, so your words confirming our success are really important to us. We hope to have the pleasure of your company again, in the not too distant future at one of our Iberostar hotels.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Atendimento sem padrao por parte dos funcionarios

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
A estadia em geral foi otima! Quarto grandes, limpos, de maneira geral mto bom. Apenas o atendimento por parte dos funcionarios eh bem irregular, enquanto uns sao bem solicitos e educados, outros sao bem rudes e malcriados. Nao existe padrao! Ate mesmo com informacoes no proprio app do hotel, o funcionario foi mal educado. No app informava q o cafe abria as 7h, e ao chegarmos la estava fechado. Fomos verificar no lobby e o funcionario nem para se desculpar do equivoco do app ou de corrigir a informacao, apenas resp q abriria as 7:30.
3 sur 5
par un voyageur

Vacaciones aceptables

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Las instalaciones del Hotel son muy amplias y tienen varias opciones de entretenimiento, lo cual facilita que los huéspedes estén distribuidos y no concentrados en una sola zona. Los restaurantes son buenos, mejora el servicio en la cena. Lo que es muy molesto es la insistencia del “Desayuno de Regalo” que tiene por objetivo que te vendan planes de alojamiento sin intermediarios… parecería que la respuesta: “gracias , no estoy interesado” no la procesan o lo hacen de mala manera