Note fondée sur 104 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Quebec

Un paradis bien caché mais avec des vices cachés

Publié le 10 nov. 2017 sur Expedia
Un site exceptionnel, des serveurs qui rendent votre séjour des plus agréables et d’une véritable gentillesse. Les cours de yoga avec Suzy m’a donné le goût d’en faire de retour chez moi! L’hôtel devrait le promouvoir plus. Le service est exceptionnel, les tortillas frais du jour et la plage est magnifique (pas d’algues). Les serveurs sont très sympathiques et ils respectent l’intimité des gens. Points négatifs: Notre chambre était belle mais petite. Aucun surclassement ne fût offert par l’hotel, même s’il n’était pas occupé à 50%. Une cafetière dans tous les catégories de chambre est un minimum pour ce type d’hotel! Nous pensions que c’était un resort pour adultes seulement mais avons été surpris par des couples avec des enfants qui criaient constamment dans la mer et pleuraient de fatigue le soir! Nous n’avons rien contre et nous en avons aussi, mais nous n’allons pas dans ce type d’hotel avec eux. Nous souhaitions un voyage de repos. Je suggère qu’il fasse des sections pour enfants et pour adultes seulement! Malgré tout nous allons voudrions y retourner...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2017 par Federico Echaiz, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tania, Your feedback is of the utmost importance to me, I appreciate you having shared it with us through this platform. I am happy to know that your Belmond experience has been amazing while being pampered by our friendly staff, despite of having encountered some inconveniences during your stay, which I apologize for. Rest assured that all of your comments have been taken into consideration and each will be discussed with my management team to address them accordingly. We will be happy to see you back soon in this tropical hideaway, Belmond Maroma Resort & Spa, your home away from home. Best regards, Federico Echaiz General Manager | Cluster Manager Mexico Belmond Maroma Resort & Spa
5 sur 5
par un voyageur

5 🌟🌟🌟🌟

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Dette var høydepunktet på turen vår som var 4 uker i Mexico. Verdens mest sjarmerende hotell. En drøm å bo her!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Federico Echaiz/Area Manager Mex/General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cathrine, what a beautiful review. Thank you for sharing. I am delighted to learn that our little gem Maroma, a Belmond Hotel Riviera Maya has been the highlight of your trip. It has been our pleasure hosting you and will look forward to welcoming you back for more incredible experiences.Until next time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Federico Echaiz/Area Manager Mex/General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Simon, thank you for sharing your experience through the Expedia platform. I am happy to learn that you found our staff to be the highlight of your experience. Thank you for recognizing their efforts and will look forward to welcoming you back soon.With best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Belmond always delivers exceptional service—Belmond Maroma is no different. The staff are amazing the facilities, recently renovated, are impeccable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2023 par Federico Echaiz/Area Manager Mex/General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear SarrahThank you for being part of this new chapter of Maroma, the beating heart of the Riviera Maya. I truly appreciate you taking the time to share your experience with me and with the Expedia community.I am happy to read that you had a fantastic journey enjoying of all the changes we made and collecting incredible memories of your time with us here at your reimagined home away from home, in the Mexican Caribbean. Your Maroma family and I look forward to welcoming you back for more fantastic experiences in the not too distant future.Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2021 sur Expedia
It’s a beautiful resort in a beautiful location. Great staff, charming rooms, wonderful view and absolutely amazing service. This is one of the best experiences in MEXICO.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2021 par Federico Echaiz, Area Manager Mexico, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your recent experience at Maroma, A Belmond Hotel, Riviera Maya, through this platform. I am happy to learn that you enjoyed our facilities, the view, and our handmade hospitality. I will be sharing your comments with the rest of our Maroma family, to let them know how they made this experience possible for you, creating what I hope will be long lasting memories of your vacation in our little paradise, your home away from home. I will look forward to welcoming you back in the near future. Until then... With my best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2021 sur Hotels
Beautiful resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2021 par Federico Echaiz, Area Manager Mexico, Gestion de l’hôtel
Dear Traveller, We appreciate you having taking a moment to share your feedback and rating about your recent stay at Maroma, a Belmond Hotel. We are happy to learn that you had a fantastic time with us while allowing us to pamper you in a true deluxe Mexican experience. We look forward to welcoming you back in the near future. In the meantime, stay well. Federico Echaiz Area Manager Mexico / General Manager Maroma, a Belmond Hotel, Riviera Maya
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2021 sur Expedia
Literally on the beach, could see the ocean and hear the waves at all times
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2021 par Federico Echaiz / Area Manager Mexico, Gestion de l’hôtel
Dear Traveller, Thank you for taking a moment to share your review with us through this platform. We would appreciate the opportunity to hear more about your experience at our hotel, as sadly, the overall review gives us a sense that your stay was not what you were expecting, although the comment, in general, would seem to be positive. Looking forward to hearing from you. Federico Echaiz / Area Manager Mexico
5 sur 5
par un voyageur

Charming and Authentic

Publié le 16 nov. 2020 sur Hotels
Great staff, charming rooms with nice hammock on patio. The included breakfast is just fantastic. All food is well thought, prepared and of super quality just like everything at this place. Pricey, but very charming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2020 par Federico Echaiz, Area Manager Mexico, Gestion de l’hôtel
Dear Traveller, We thank you for your lovely words and for having shared your review through this platform. We are happy to learn that your stay has been fantastic and that you enjoyed the delicious food our culinary team prepares gladly for all of our guests. We look forward to welcoming you back soon to Belmond Maroma Resort & Spa. In the meantime, take care and stay well. Best regards, Federico Echaiz Area Manager Mexico / General Manager Belmond Maroma Resort & Spa
4 sur 5
par un voyageur

Viaje

Publié le 11 nov. 2020 sur Hotels
El servicio excelente, la comida tbien aunque los precios son altos y el cuarto necesita una remodelacion
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2020 par Federico Echaiz, Area Manager Mexico, Gestion de l’hôtel
Estimada Viajera, Los comentarios de nuestros huéspedes son muy importantes para nosotros. Aprecio y agradezco sus comentarios y he tomado nota de su constructiva aportación. En cuanto a los precios, puedo asegurarles que los revisamos constantemente para estar a la altura de nuestros competidores, ofreciendo la mejor calidad en nuestros ingredientes, productos y servicio. Si tiene planes de volver a esta parte de la Riviera Maya en el futuro, esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida y demostrarle que hemos hecho los cambios necesarios. Saludos cordiales. Federico Echaiz Area Manager Mexico / General Manager Belmond Maroma Resort & Spa