Note fondée sur 843 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Excellent pour ceux qui ont besoin de manger sans gluten
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Frédéric,It was a pleasure to welcome you at Playacar Palace and we're very honored to receive your perfect feedback, impression and review rating. We remain at your service. Kind regards,Playacar Palace.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Soufiane,Thank you very much for your perfect rating. We are delighted to know that your experience with us was entirely satisfactory. We look forward to welcoming you again in the future. Sincerely, Playacar Palace.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Nous avons passé une excellente semaine au Playacar palace je recommanderais au tour de moi cette hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Patrick.We're delighted that you enjoyed our property as much as we love having you here. We can't wait to welcome you back for another unforgettable stay with us. Kindly,Playacar Palace All Inclusive.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Excellent hotel, with top notch service, I canèt enough good things about the personnel, making your stay comfortable and worryfree!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmed.It was an honor to have you! We're very pleased that your stay was comfortable and very relaxing. We take pride in delivering excellent service, and we're happy to accomplish that during your stay.Furthermore, we hope to have you again for another amazing stay.Kindly,Playacar Palace All Inclusive.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
There is not enough space to express myself
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to hear more about your stay, we are kindly asking you to write to us and tell us about your experience. We look forward to hearing from you. Kindest Regards. Playacar Palace All Inclusive
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Playacar Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for your positive recommendation,Best Regards!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2023 par Playacar Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,Thank you for taking the time to shared your recommendation, we hope to have the opportunity to host you in a very near future.Cordially,
5 sur 5
par un voyageur de Saint Germain en Laye

Publié le 10 mars 2023 sur Expedia
Un vrai service de Palace. Le staff est extraordinaire toujours à l’écoute et devance vos besoins . Très bel hôtel très bien situé à 2 pas du centre de Playa del Carmen mais très au calme . Les restaurants sont excellents.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2023 par Playacar Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Delphine, Thank you for your positive recommendation and for highlighting the service provided by our amazing starr, our privilege location and the variety of restaurants we offer, We very much appreciate your recommendation and we hope to see you again in the future,Best Regards!
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais …

Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
Très bel établissement bien situé pour visiter et se promener en ville Très bien entretenu Nourriture ok Restaurants sur réservation du soir sans intérêt Grosse densité sur les plages piscine et peu de transats et parasols disponibles si vous n’êtes pas un Exécutive member. L’esprit tips à l’américaine à tout bout de champ ne met pas en position très confortable le client EX US pour un ALL INCLUSIVE à cette heure de budget. C’est 99% d’américains. Ça manque d’un espace extérieur pour boire un verre le soir, face à la piscine et la mer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par Playacar Palace, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your experience with us and for giving us as always the opportunity to host you !It is wonderful to know that you were able to enjoy a fantastic stay, with great facilities, comfortable accommodation, and delicious offerings and with the excellent attention and service from the entire staffWe regret to learn that you encountered some issues during you stay as the lack availability of pool seats or the perception of tips , all our guests are important to us we will channeled your feedback with the departments involve in order to improve. We hope you can give us the opportunity to host you again.Cordially,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2022 par Playacar Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Gervais , Thank you for taking the time on sharing your rate regarding your recent stay at Playacar Palace , we hope to have the opportunity to host you in a very near future, Best Regards!