Note fondée sur 68 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Superbe petit hotel niché dans la verdure, possibilité de se relaxer avec le SPA (payant).
Nous avons eu la chance de voir les singes araignées.
Difficile de trouver hôtel depuis Xcaret.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello Sonia,Thank you for your feedback! We're thrilled you enjoyed our lovely hotel nestled in greenery and had the chance to relax at the spa. We apologize for the difficulty you experienced finding the hotel from Xcaret. We appreciate your visit and hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2022 sur Expedia
L’emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2022 par Terasu Riviera Maya, Gestion de l’hôtel
Merci Sonia!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hola Zulema,Gracias por dejarnos tu valiosa calificación. Por favor ayúdanos con más detalles sobre los inconvenientes que hayas tenido ya que nos ayudan a mejorar.Esperamos que podamos contar con tu visita nuevamente y darte una mejor experiencia
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Had a wonderful time
Fanni was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello Vanessa,Thank you very much for taking the time to leave your comments! We are delighted to hear that your experience was satisfying. We sincerely appreciate your visit and look forward to seeing you again soon.Greetings
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hola Zinnia,Muchas gracias por tu valiosa calificación, esta es muy importante para nosotros. Siempre eres bienvenida en nuestras instalaciones, ¡esperamos tener el placer de verte muy pronto! ¡Saludos cordiales desde Playa del Carmen!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello Onur,Thank you for your rating, this is very important for us. Please tell us if you had any inconveniences during your stay, this will help us to improve our services and make a better experience for you in the future.Greetings
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hola Daniela,Muchas gracias por tu valiosa calificación, esto es muy importante para nosotros. Siempre eres bienvenida en nuestras instalaciones, ¡esperamos tener el placer de verte muy pronto! ¡Saludos cordiales desde Playa del Carmen!
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Great location if you're visiting Xcaret or Xenses - it's just 5 minutes away! The staff is very friendly and courteous, they moved our room location to the one on the first floor since there are so many mosquitoes on the ground floor. The pool was out of service, but this was due to the Hurricane (Beryl) and understandable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello Abhishek,Thank you for your kind review! We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and friendly staff. We appreciate your understanding regarding the pool being out of service due to Hurricane Beryl. We hope to welcome you back soon under better conditions!Best regards
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Loved this hotel the breakfast was amazing !! The was friendly and soo nice this was one of my most favorite hotels in Mexico and I’ve been 7 times
the only thing I didn’t like was the bugs need better pest control in rooms got bit up
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello Katelyn,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear you loved our hotel and enjoyed the amazing breakfast. We apologize for any inconvenience caused by the bugs and will work on improving our pest control in the rooms. We hope to welcome you back for an even better experience next time!
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
No hay luz .... ...calor insoportable último día malísimo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hola Monica,Gracias por hacernos saber. Lamentamos mucho los inconvenientes causados por la falta de luz y el calor insoportable en tu último día. Vamos a tomar medidas para mejorar la situación y asegurar una mejor experiencia en el futuro.