Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The only inconvenience was they not cleaning the room every day
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Check-in was delightful! Breakfast was great! The room was very clean and well stocked!! Hat’s off to the maids and all the staff!!! I highly recommend this hotel!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
We had a comfortable stay! Room was spacious and clean!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Poor customer service

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
I reserved and paid for my room through hotels..com but also sent an email and called ahead to ask if we could check in early as we were attending the 3kelements conference and we would have our small dog with us and did not want him to overheat in the car. That part was wonderful, however the next day they came to our room demanding to know if I even had a reservation and said they could not find my name in the system. After it was all done I learned there had been a computer glitch that marked us as a no show, but while it was happening I was not treated very well, I feared they would kick us out, I had to prove I had already paid, and I had to pay another $25 incidentals charge to get our keys to work again. I would like a refund for that second night and I told her so. They offered 10000 guest points that I will never use which also didn’t show up and I missed half an hour of the conference I was there for.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
everything was fine
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Expedia