Note fondée sur 283 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par christ

agréable séjour

Publié le 20 sept. 2012 sur Hotels
excellent service de tout le personnel, meme les femmes de chambre font attention de ne pas faire de vacarme comme a bien d'autres places.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and your feedback. We greatly appreciate your business and look forward to your next visit to our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2024
Great walking path/park next door. Restaurants next door, brewery within walking distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2024 par Jessica , Gestion de l’hôtel
Thank you Andrew for staying with us and providing us your feedback. We greatly appreciate your business and will share your feedback with the rest of our staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
The nicest people work here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you, Brigitte, for your feedback, and staying with us. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again during your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you, Terri, for your feedback, and staying with us. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again during your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
The check in was awesome she put us on the ground floor everything was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jessica- , Gestion de l’hôtel
Thank you, Patricia, for your feedback and kind words. We greatly appreciate your business and hope to see you again during your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Good hotel experience. Thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you, Karen, for staying with us and your feedback. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again during your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Plover wisconsin l

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
I think I overpaid through hotels.com - I paid ccxxx for 2 nights stay - room was smal Cc- I inquired at the desk about the rate & she said it was xxxx! Janice link. 8800 Penrose lane apt 442. Lenexa Kansas 66219
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Hampton Inn Management, Gestion de l’hôtel
I believe that the concern you have raised regarding the charges from Hampton Inn is best addressed by contacting hotels.com directly.Please note that hotels.com acts as an intermediary between customers and hotels, and the rates charged by hotels.com may differ from the rates charged by the hotels themselves. Therefore, it is best to reach out to hotels.com to inquire about the charges and to seek clarification.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and your feedback. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again during your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you, Bradley, for staying with us and your feedback. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again during your next visit.