Note fondée sur 397 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
nice, new and kleen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Eric, for taking the time to leave a review. We are happy to hear that you enjoyed the property and we look forward to the next time that you visit the Plymouth area.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Montréal
Publié le 25 août 2019 sur Expedia
Neuf, propre, personnel aimable, bien situé. Déjeuner gratuit avec des fruits qui changent à tous les jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2019 par Daralyn, GM, Gestion de l’hôtel
Bonjour!
Thank you kindly for your feedback and for sharing the kind comments about our hotel. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again!
Merci encore!
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024
Plenty of parking; excellent breakfast menu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed our ample parking and delicious breakfast options. We look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a rating. We are very happy to see that you enjoyed your stay and we hope that you visit again soon!
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Housekeeping did half a job in my room. Bathroom was serviced but bed not made and coffee not replenished.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize for the oversight with housekeeping. Your feedback is valuable, and we will address this issue to improve our service. We hope to welcome you back for a better experience.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
All that we needed - highly recommend this hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review! We hope that you choose to visit us again soon!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the awesome 10/10 rating! We hope that you choose to visit again soon!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for an awesome 10/10 rating! We hope that you choose to visit again soon!
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Overall great experience. I've never stayed in a hotel that does not use a full mattress protector. It was just a thin pad that did not cover the whole mattress. Kind of gross! Other than that, everything was clean. Good location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing with us about your stay. I have passed on your comments to the management team for review.