Note fondée sur 185 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Excellent !

Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
Excellent emplacement pour profiter de la ville, commerces et vieux port à 2 pas. Bel établissement très bien tenu et accueil parfait.
2 sur 5
par un voyageur

Très bon souvenir.

Publié le 25 janv. 2019 sur Hotels
Séjour très agréable, à renouveler.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Don’t stay in room 9

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
If it were not for the location, I would not stay again. There for 11 days and our room was smaller with 2 people. The toilet room was much smaller and toilet itself placed about 9” from heated towel rack. With the time of stay, we were placed in room #9 on first floor and on the street side. Who places with a long stay on the noisy street side? We also had a problem checking in. I advised their management with updated travel plans, a week before travel. They never responded. We showed up exactly when I thought we would arrive. No one was available to check us in for 15 minutes. This hotel has an after hours buzzer to notify the desk. The problem is that we arrived during normal operating hours. They just had poor communication. The excuse I got after was the desk operator was helping another guest with their bags. The funny part of this is that their computer was not set up at the desk. The elevator and hallways were often filled with linens to be changed or washer filled with management’s laundry. This made the use of the inside machines to be used. This time’s stay was definitely not better than last years. I will be looking elsewhere next year.