Note fondée sur 116 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2018 sur Hotels
par PIERRE-YVES de Ballan
Agréable
Publié le 2 sept. 2016 sur HotelsDe passage pour la nuit, nous avons apprécié le calme du lieu, la vue sur le terrain de golf, le lounge et la salle à manger et l'accueil: nous étions seuls pour le diner et nous avons eu le droit à un plat frais et bien cuisiné. "Manoir" et chambre sont un peu défraîchis mais les lits étaient confortables.
par un voyageur
Publié le 9 mars 2022 sur Hotels
Diamond in the rough. Will be going back again in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2022 par Team Welbeck, Gestion de l’hôtel
We look forward to seeing you again!
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2022 sur Expedia
Excellent location amazing views and brilliant staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2022 par Team Welbeck, Gestion de l’hôtel
Hi Stephen,
So glad you enjoyed your stay, and we look forward to having you again.
Kind regards,
Team Welbeck
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2021 sur Expedia
Beautiful hidden gem, a must for anyone looking for somewhere around the Plymouth and surrounding area, or for a golfing break. Staff very friendly and accommodating, chef and food incredible. Can't recommend enough.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2021 sur Hotels
par un voyageur de Dorset
Publié le 5 sept. 2020 sur Expedia
We found it difficult to find the place but on arriving we were welcomed. There was a little confusion about the rooms that we ordered but we soon settled. The rooms were clean and well furnished but I was a little concerned about the 'Not drinking water' by the tap. The Wifi did not work and although the web site suggested that we would have a free breakfast, there was none. The costs were comparatively high and the lack of breakfast should have meant we received some compensation, The confusion about the bill continued and there was some disagreement but I am confident that we have paid. It is unlikely that I will stay there again and I will not recommend the place to friends and colleagues,
par un voyageur
Publié le 14 août 2020 sur Hotels
WiFi is hit and miss and phone signal not the best inside the room
par un voyageur
Publié le 8 mars 2020 sur Hotels