Note fondée sur 15 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Pierre
Publié le 9 juin 2017 sur Hotels
Quite a poor experience. The hotel lobby is filled with smoke from the smoking area of the restaurant.
I pre-paid the room on Hotels.com but I was charged again at the check-out, which means that I paid twice for the room.
2 months later I still haven't got my money back.
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2021 sur Hotels
Perfektni servis,ochotny personal,velmi osobni pristup,velky rozsah sluzeb.Jedinym nedostatkem je špína-na pokoji je prach,všude v hotelu pavučiny a pavouci,plíseň ve sprchovém koutě(sprchovy zaves plesnivy 30 cm od země,voda po chvili nestiha odtekat)plíseň v lednici,všude po zemi cizí vlasy...a nikdo zde nedodržuje opatření-dezinfekce tu je jen na okrasu...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2021 par Miloš GF Team, Gestion de l’hôtel
Dobrý den. Děkujeme za Vaše hodnocení. I když trošku rozporuplné. 10/10 nás samozřejmě těší, ale kritika čistoty nás mrzí. Jenom bych chtěl zdůraznit, že v žádném z našich apartmánů nemáme sprchový kout, ani sprchový závěs (všude jsou vany a skleněné zástěny...) Takže netuším, jestli se toto Vaše upozornění týká našeho hotelu. Přesto děkujeme za návštěvu a doufáme, že při příští návštěvě budete spokojeni.
par un voyageur
Highly recommend.
Publié le 22 août 2021 sur HotelsTHE best apartment we've stayed at in the last two years of traveling. Large, beautiful rooms with lots of storage space. Extremely comfortable beds, modern and clean. The breakfast was good. The location is close to bus stops, and it's so easy to navigate the bus system. The only thing is that there weren't enough kitchen items in the apartment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2021 par Milos, Gestion de l’hôtel
Hi Peter, thank you for your stay in our hotel. We are glad that you were satisfied.
Many thanks for the note regarding the kitchen equipment. We have enough of it, we just have to improve the communication on arrival so that we can add anything if necessary.
Have a nice day and hope to see you again soon.
Milos, GF - Team
par un voyageur
Publié le 8 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2021 par Milos, Gestion de l’hôtel
Thanks for your stay. We are glad that you were satisfied with us. I hope to see you again soon. Best regards from Pilsen.
Milos, GF- Team
par un voyageur
Very good apartment
Publié le 3 août 2021 sur HotelsVery clean, spacious apartment. Large bathroom, very good beds. Tasty breakfast. I recommend and would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2021 par Milos, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting Andrej and we are glad that you liked us. We hope to see you soon again.
GF team
Miloš
par un voyageur
Nice place to stay
Publié le 18 févr. 2020 sur HotelsDesk associates were super helpful, room was very nice and clean and breakfast was great! The only two things off at all were the supplies in the executive suite, there were 2 very small cups available. Period. No utensils, no nothing at all. Also, they advertise a full service on-site spa. There is a spa there, but it is not through the hotel at all and the services they offer and incredibly limited at best. Other than that, everything was perfect.
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Milos, Gestion de l’hôtel
Thanks for your stay. We will be grateful for your comment on your stay.
Best Regards
GF Team
Milos
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Milos, Gestion de l’hôtel
Thanks for you visit in Golden Fish. We hope to see you soon again.
Best Regards
GF Team
Milos