Note fondée sur 439 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
59 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 19 avr. 2018 sur Hotels
Bonne qualité prix. Chambre très propre.
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel pour dépanner, juste une nuit

Publié le 27 sept. 2016 sur Hotels
Hôtel de dépannage, literie médiocre
3 sur 5
par un voyageur

You get what you pay for...

Publié le 30 déc. 2020 sur Hotels
The check in took wayyyy too long and was quite frustrating when needing to put an infant to sleep. The lights too time when turning on for some unknown reason in our room during our stay. When checking out, no one was there, but there was a number too call. I tried calling, but no one answered after calling multiple times. I ended up leaving my room key and room number on the counter in hopes that some one would check me out. I was very unimpressed by having to do that.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2020 sur Hotels
Friendly greeting and atmosphere
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 nov. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2020 sur Hotels
Dirty nothing worked no garbage can dirt all over walls door kept opening had two slam I latch sucurty lock two stay locked
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2020 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!! Nancy Y. #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2020 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Nancy Y. #Team6