Note fondée sur 410 évaluations de clients

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2,4 sur 5
55 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2022 sur Hotels
Rénovations sont dûes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2022 par Abid, Gestion de l’hôtel
we appreciate you taking the time to leave your rating. However, we are disappointed if we did not deliver our best. we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Expedia
L’établissement était sur notre route mais un rafraîchissement des aires serait approprié. Très ancien. Aire du petit déjeuner pas très appétissant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for including us in your travels. Location is essential for any trip, so we're glad ours worked out well for you. Please accept our apologies, however, that the appeal of our property wasn't to your preference. Your feedback has been noted and will be considered as we ponder about various ways of enhancing the guest experience. We hope you consider staying with us again.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2018 sur Hotels
3 sur 5
par jazy33 de France

hotel sympa pour une étape

Publié le 23 mai 2014 sur Hotels
sympa mais très mal indiqué avec la gps. L'adresse donnée par le site n'est pas assez précis,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur de Gaithersburg

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

NOT AMERICA’S BEST

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
The shower curtain had mold all over it turned the shower on black stuff came out of the shower head the water was brown. The room had a very odd smell to it. They only had a fitted sheet on the bed along with a huge thick blanket ( no top sheet) there was other human hair on the sheets as well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Abid, Gestion de l’hôtel
Hi, we appreciate you taking the time to leave your rating. However, we are disappointed if we did not deliver our best. we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Expedia
The pictures that is on Expedia of the room are not pictures of the rooms at the hotel. They are very old looking rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2023 par Abid, Gestion de l’hôtel
Hi, we appreciate you taking the time to leave your rating. However, we are disappointed if we did not deliver our best. we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Abid, Gestion de l’hôtel
Hi, we appreciate you taking the time to leave your rating. However, we are disappointed if we did not deliver our best. we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Sincerely, Hotel Management