Note fondée sur 123 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2020 par Paulina Duniec, Gestion de l’hôtel
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Paulina Duniec
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Nichts für Ruhesuchende

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Absolut von Familien überrannt... nichts für menschen die ruhe und erholung suchen... betten sind sehr bequem und frühstück war erste Klasse!!!
4 sur 5
par un voyageur de Dresden

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Ein sehr schönes und modernes Hotel. Tolle Aussicht auf das Riesengebirge und guter Service (Bar/Restaurant/Wellness, Spa). Kostenfreies Laden von E Autos/Hybrid Autos und E Bikes. Insgesamt mir ein zu großes Hotel und dadurch zu wenig Ruhe. Die stilvollen Zimmer sind leider sehr hellhörig. Das hat den Eindruck etwas getrübt.
4 sur 5
par un voyageur de Dresden

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Schönes Hotelresort mit Aussicht auf das Riesengebirge. Hochwertig und modern. Kostenfreie Parkplätze mit Lademöglichkeit für E-Autos oder Hybride. Wellness Bereich Innen/Aussen, Spa grad im Umbau. BAR/Restaurant mit gutem Angebot. Leider sind die Zimmer sehr hellhörig, was den Gesamteindruck schmälert. Insgesamt ist mir die Anlage zu groß gewesen, denn dadurch waren sehr viele Gäste vor Ort. Wen das nicht stört, der ist hier gut aufgehoben.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mai 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

no value for the prize

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Where should I start?! We had a 4 night stay and requested a quiet room which we didnt get at all. We woke up EVERY morning between 07-08am because you literally can hear every step or moving furniture around your room. If that wasnt enough, the cleaning stuff cleans the rooms from 08:00 in the morning and was extremely loud doing that, so THEY decide how long you sleep during your stay, simply astonishing for a hotel where guests want to relax. Service in this hotel is just terrible. Sitting in the pool area almost NO service with drinks, if you make the bad decision to have dinner in hotel almost NO service because the staff are way too less people. After the first evening we decided to have dinner somewhere outside of the hotel because the buffet for 130 (~33 €) isnt worth half the prize. From 10 „boxes“ with food only 3 where filled with food, the rest was empty. We asked the staff if theres some more to come, but after 15 minutes of waiting we canceled the buffet and had dinner somewhere else. You dont feel welcomed as 80% of staff dont speak any english, nobody has a smile on their face and you always feel like you annoy them when you have a certain request. Try to avoid the cocktails, Aperol and Espresso Martini were good though. The views of the hotel and the lake next to it have been great but it wasnt worth the prize at all, unfortunatelly.