Note fondée sur 486 évaluations de clients

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2,9 sur 5
51 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par Victoria de Montreal

Correct pour le prix

Publié le 15 oct. 2015 sur Hotels
L'hôtel est très abordable, propre et bien situé, près de la plage. Par contre, la chambre est minuscule et le déjeuner laisse à désirer. Toutefois, bon rapport qualité / prix.
3 sur 5
par Vincent de Paris

Bien

Publié le 29 avr. 2014 sur Hotels
Hotel sans prétention, mais sympathique. Peut être quelques problèmes d'insonorisation...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Katiane,Thank you for sharing your outstanding rating score with us! Your kind rating score inspires us to keep providing exceptional service. We can’t wait to welcome you back soon at Rodeway Inn Point Pleasant Beach.Sincerely,Hotel General Manager.Rodeway Inn Point Pleasant Beach.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Pool could have been cleaner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ian,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding the pool cleanliness at Rodeway Inn Point Pleasant Beach and will work to enhance our maintenance efforts. We look forward to welcoming you back soon at Rodeway Inn Point Pleasant Beach.Sincerely,Hotel General Manager.Rodeway Inn Point Pleasant Beach.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
The room smelled and the comforter had a cigarette hole in it. The pool was dirty and the second floor had police tape on it. I felt unsafe and checked out immediately and they won’t refund me my money. I have never had such a bad experience in my life.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Hello Greta,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the issues you experienced during your stay at Rodeway Inn Point Pleasant Beach and take your concerns seriously as we work to improve our services.Sincerely,Hotel General Manager.Rodeway Inn Point Pleasant Beach.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Was perfect for a solo getaway. Nice and convenient location. Room was really clean. No complaints here.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Satisfactory
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels