Note fondée sur 17 évaluations de clients
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4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Angela Antifakoy R/C, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. We hope to see you soon again. Merci
par un voyageur
Good stay!
Publié le 7 sept. 2024 sur HotelsBeautiful place and very quiet for families, the staff are friendly and helpful. Very comfortable bed. The only problem was the shower, it was fitted with a dirty curtain and was not very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par R/C, Gestion de l’hôtel
Thank you for your reveiw. We are sorry for the inconvinience about the bath and thank you for notifying us even after your departure.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par R/C, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. We hope you had a safe driving after your rest
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Asteris Village was amazing. The Junior Suite was very spacious for our family of four. Nice pool and breakfast. The staff were so friendly and we coming, We will come back again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par R/C, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. We really are waiting for you to come back.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Ich habe meine Reservierung storniert, das hat wohl nicht geklappt, die Kommunikation mit dem Hotel hatte danach auch keinen Erfolg. Keiner wollte sich um das Problem kümmern. 300€ Stornierung Gebühr waren das Endergebnis, dass Hotel wollte 1000€.. Der Kunde ist hier defintiv nicht König! Das Zimmer wurde wieder verkauft und es sollte doppelt kassiert werden. In Griechenland generell jetzt zum zweiten Mal passiert.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par R/C, Gestion de l’hôtel
Dear Michele as we have explained to you on the phone, by mail and through the representative of Expedia you did not cancel your reservation. Your reservation was stated as non show. This means that you did not come to the hotel on the day of arrival. you did not answer to our calls and you did not provide any other contact of you so to send you a message. After 2 days of your arrival day you called and said that you forgot to cancell your reservation.What should the hotel do if YOU forgot to cancel your reservation????When you made the reservation you agreed on the terms and conditions and one of them is that if you do not show up you will be charged the total amount of the reservation. You did not show up. That is why we charged the total amount. We are sorry about this situation but the hotel also has rights and rules.Thank you for your understanding.
par un voyageur de wien
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Diese gepflegte Anlage liegt zentral um alle 3 Finger zu besuchen. Die Zimmer sind geräumig und modern ausgestattet. Frühstück und Personal lassen keine Wünsche offen. Genügend kostenlose Parkplätze vorhanden. Der Pool ist groß genug und immer äußerst gepflegt. Liegt zwar an der Hauptstraße, trotzdem kaum Straßenlärm. Gerne wieder. Danke.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par R/C, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
I had an amazing experience in the hotel. Everyone is really nice, And welcoming, I totally recommend it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par R/C, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. We are really trying our best.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2022 sur Expedia
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