Note fondée sur 36 évaluations de clients

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3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

À éviter

Publié le 26 août 2018 sur Hotels
Ce n’est pas un hôtel 5 étoiles. D’abord, pas de vrai parking et aucun accueil. Les chambres sont bien entretenues, mais le personnel n’est visiblement pas bien formé et le service en général n’est pas au niveau. Mais le pire c’est la musique jusqu’à 2 h, voir une jusqu’à 4 h du matin : impossible de dormir. Deux nuits pendant notre séjour la musique venait du “Sky bar” de l’hotel et les autres nuits des boîtes et établissements situés à côté: le résultat toujours le même, bruit incessant. Si vous avez le malheur de séjourner à cet hôtel, au moins prenez une chambre SANS vue mer, puisque le bruit vient plutôt du côté mer. Sinon, repas moyenne qualité et toujours les memes plats proposés au dîner buffet. À éviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par The Sermilia Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the valuable time to share your experience with us. Guests feedback is very valuable to us, as it represents an opportunity to improve our services! We were sorry to hear about this incident but rest assured that immediate action took place in order to make sure that such incidents won’t happen again. We really hope to have the chance to welcome you back and let me assure you that in a future visit our team will restore your faith in us. Warm Regards, The Sermilia Guest Relations Team
1 sur 5
par un voyageur

berbat bir hotel beş yıldız değildir.

Publié le 17 sept. 2022 sur Hotels
çok kötü bir hotel sakın kimse gitmeye kalkmasın.paramıza yazık oldu diyebilirim.yemekler berbat,personel çok az ve çalışmıyorlar.havuz temizlenmiyor.bir daha asla gitmem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are really sorry that you don't had a nice overnight with us.However, thank you for your review.Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Der Zimmerservice hatte keinen 5-Sterne Charakter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par The Sermilia Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the valuable time to share your experience with us. Guests feedback is very valuable to us, as it represents an opportunity to improve our services! We really hope to have the chance to welcome you back and let me assure you that in a future visit our team will restore your faith in us. Warm Regards, The Sermilia Guest Relations Team
1 sur 5
par un voyageur

KATASTROFE

Publié le 20 juill. 2019 sur Hotels
Katastrofe kan ikke gøre det.... Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte... Vi kommer ind i receptionen og personalet snakker indbyrdes og først 5 minutter efter havde de tid til at tale med os... Da vi kom ind på værelset var der beskidt. Intet var gjort rent og der var ikke laner på sengen for ikke at beskrive deres daglige "rengøring" en tør moppe bliver kørt over gulvet og pudderne blanket på plads... Alt andet er uskiftet... Det er fuldstændig til grin. Vi ankommer og har All inklusive, hvorefter en af tjenerne, efter at vi har drukket flere øl og vinglas, fortæller at det koster penge at drikke disse ting. Vi er dybt forarget.... Ingen af personalet kan smile eller sige hej og taler engelsk så dårligt at man nærmest ikke kan forstå dem. Ubehøvlet gæster blev ikke dæmpet af personalet selv efter forespørgsel. Små drenge grupper som ikke boede på hotellet kom og brugte svømmingpoolen og blev ikke smidt væk af personalet selvom vi havde bedt om det. KATASTROFE er ikke nok, men det bliver mine sidste ord. HOLD JER VÆK FRA DETTE "5* HOTEL"
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par The Sermilia Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that we weren't able to meet your expectations and offer you the Sermilia experience. We will take under consideration all of your comments and make sure to investigate the issues you mentioned, in order to make sure that such incidents will not happen in the future! Please, feel free to contact us at your convenience as I would like to know how we can earn your trust back! Best Regards, The Sermilia Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Πολυ ωραιο ξενοδοχείο

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
Μας εκαναν δωρεαν αναβάθμιση σε σουιτα.Πεντακαθαρο ξενοδοχειο.Απολυτη ηχομόνωση.Ευγενικο προσωπικο.Αρκετα νοστιμο το φαγητο.Μπαρ με υπεροχη θεα στη ταρατσα.Το πρόγραμμα all inclusive πολυ καλο καθως περιειχε ολων των ειδων τους καφεδες,δωρεαν παγωτο σχεδον ολη την ημερα κ.α. τα οποια δεν ισχυουν σε αλλα ξενοδοχεία με το αναλογο πραγραμμα.Το μονο αρνητικό ηταν το πάρκινγκ το οποιο ηταν πισω απο το ξενοδοχειο σε μια απεριποιητη αλανα που δεν εδινε την αίσθηση της ασφάλειας.
1 sur 5
par un voyageur

Sehr enttäuschend, laut, überfüllt.

Publié le 13 juill. 2019 sur Hotels
Das Hotel ist sauber und die Angestellten grundsätzlich auch bemüht. Das war es dann auch schon. Bevor man dieses Hotel bucht muss man sich bewusst sein, dass hier hauptsächlich osteuropäische Familien mit Kleinkindern sind, die bereits in der Früh mit Bier starten. Die Kinder haben jeden Abend Kinderdisko während die Eltern am Trinken sind. Das Essen ist das schrecklichste überhaupt, alles wurde irgendwie zusammengemischt, teilweise vom Vortag. Alles war kalt und ölig. Das einzige was man essen konnte waren die kalten Salate. Der Strand ladet nicht zum baden ein, es ist überfüllt, laut und dreckig. Wir sind deshalb den ganzen Tag unterwegs gewesen und nur zum Schlafen heimgekommen. Für uns definitiv nie wieder dieses Hotel!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par The Sermilia Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that we weren't able to meet your expectations and offer you the Sermilia experience. We will take under consideration all of your comments and make sure to investigate the issues you mentioned, in order to make sure that such incidents will not happen in the future! Please, feel free to contact us at your convenience as I would like to know how we can earn your trust back! Best Regards, The Sermilia Guest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2019 sur Expedia
Bra- fin strand, fin hotel, bra mat, Dåligt- litet ställe utan butiker, parkering på gatan, skadade vår bil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par The Sermilia Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the superb review! We would love to welcome you back in the future! Kind Regards, The Sermilia Guest Relations Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2019 sur Expedia
Das Zimmer war sehr groß und komfortabel mit wunderschönem Blick aufs Meer. Das ganze Objekt war sehr gepflegt. Das Essen und die Getränke waren minderwertig. Man servierte fast jeden Tag die gleichen Speisen. Die Cocktails mehrheitlich ungenießbar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par The Sermilia Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for commenting on your recent stay at Sermilia Resort and for sharing your experience with our future guests. It was good to read how much you enjoyed the comfort of your room and our breath taking view. Lastly, all your concerns will be shared with our management team to properly address them. We will be glad to welcome you back in the future! Best Regards, The Sermilia Guest Relations Team