Note fondée sur 65 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2022 sur Wotif
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2021 sur Wotif
Nice location, and easy check in. Beautiful view of the Grampians. Cottage had all necessary amenities, but lacked basics to make it a true 4.9/5 stars. Pod machine with no coffee pods, no basics in the fridge (only 1/4 bottle of opened milk), no basic bfast supplied. Very untidy outside, gardens and lawn very overgrown and building structure definitely needing some attention. Not sure if I give it much more than a 3/5 considering the price paid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2021 par Saku, Gestion de l’hôtel
Thank you Sam for your feed back Breakfast is only complimentary Hope you have enjoyed out complimentary local wine. Thank you for your appreciation for the views and amenities. We have updated the coffee pod machine and the routine garden work is also completed And sorry if you have misunderstood regarding breakfast It clearly says breakfast not provided in your bookings
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2021 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2021 sur Expedia
Great cottage and locate
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2021 sur Wotif
Everything was perfect getaway for a few days with my partner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2021 par Saku, Gestion de l’hôtel
Thank you so Much for your feed back. Your support and encouragement is much appreciated
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2021 sur Expedia
Quiet, spacious, luxurious, local wildlife and an awesome coffee machine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2021 par Saku, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind feed back . All the best
2 sur 5
par un voyageur

Not as pictured

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
Dirty, towels and sheets did not look thoroughly cleaned, no guard around fire place, chimney leaked water after rain. Not as luxurious as images make it seem.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2019 sur Wotif
Location wonderful. Property not maintained. Second stay in 12months. Dirty floors, broken light in bathroom, skirting boards fallen offf.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Lastminute
The property was in a beautiful setting but the cottage itself was disappointing. Blown lights, TV was a black and white picture. Bedside table was broken, spa headrests were broken. Dead flys in the en-suite, walk in robe hadn’t been vacuumed for some time. Maintenance needed on the inside and definitely the outside. I didn’t feel it was worth $$$