Note fondée sur 50 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Bien situé pour la visite du site antique

Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Visite du site de Pompei
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2018 sur Hotels
Horrible place
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
There was no reception. The title of bed and breakfast is confusing. No eating area. No attendance. We informed that we were leaving at 7.00am and there was nobody to return the key to, so we left it in the room.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
You get for what you pay. The only plus is location and clean rooms, otherwise nothing positive. Lift does not work , owner said tomorrow but tomorrow never comes, and wake up time is 7:45. All the staff start talking outside the rooms and you have to get up.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Lovely stay, great walking distance and easy checkin!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
The rooms were very spacious also clean. The two biggest problems were: 1- almost no one spoke english, even the owners spoke very basic english which made the communication hard. Which we found weird since this is a B&B in a touristy place. 2- When we made the reservations, it was marked that the breakfast was included and when we got there, they said we had to pay more for the breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Mirosa , Gestion de l’hôtel
kind sir your reservation didn't include breakfast i showed you the reservation. ask the travel agency what they have booked for you. Thank you