Note fondée sur 189 évaluations de clients
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4,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bon hôtel dans superbe région de montagne
Publié le 13 août 2019 sur HotelsHôtel très bien situé à recoander dans une superbe région de montagne. Possibilité de louer des vélos, beaucoup d'activités pour grands et petits.
par Guido
Bonne position, confort et proximité des remontées
Publié le 30 janv. 2017 sur HotelsEn étant arrivé tard je ne peux que mentionner un bon accueil et surtout un très bon petit déjeuner après une nuit restauratrice
par rerette de suisse
pas mal
Publié le 14 janv. 2014 sur HotelsLa chambre n etait pas prete et malgre le wifi gratuit les sites internet etaient bloques par un code que jai demande mais l hotel m a reclame 2 eur pour le code ! Ce n est pas correct.
par un voyageur de green cove springs
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Very nice property with lots of amenities and options. Staff was super nice. Parking was safe, fresh air, open windows, modern but rustic-ski chalet style.. highly recommend and love the family atmosphere and friendly staff
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
I liked the are but didn't felt like 4 star hotel
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
The room was too small and too warm without a.c. The reception was closed from 9 p.m with no one to turn to.we would never sleep there.
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Not recommend for non Italian speaking guests
Publié le 8 févr. 2024 sur HotelsThe hotel was very nice however the management needs a lesson or two about customer service and hospitality.
If you were not Italian speaking you were totally brushed off.
There were any international guests there for the World Masters Championships and no effort was made to welcome these guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par thomas, Gestion de l’hôtel
We never had problems understanding the language with the client in question, we are not native English speakers but we manage to understand and make ourselves understood correctly by all clients who speak English and who stay at our hotel. I believe that the reason for the bad judgment is the room that Mrs Margaret booked and for which she made a No show, believing instead that she had cancelled. Maybe she's the one who needs tutoring on using the booking portals. Sincerely
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par InfoH, Gestion de l’hôtel
clienti che van via senza pagare non dovrebbero avere possibilità di giudizio .