Note fondée sur 929 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Ceci est une erreur de votre site Expédia et le moteur de recherche qui nous a placé dans le mauvais pays et j’attends toujours mon remboursement de 521.26 $. Je suis très déçu des délais et du temps aussi que j’ai perdu pour vous appeler et pour attendre plus de 1h au téléphone pour me faire dire que je n’aurais pas mon argent dans l journée pour réserver ailleurs. J’espère que ce sera réglé dans le 24 à 48 heure comme discuter avec vous. Je demande un sérieux dédommagement rapide. Merci d’avance Luc Dubreuil
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2019 sur Expedia
We spent 2 days in Heaven..... Oooops in The Haven! and we thoroughly enjoyed our stay. The staff is very kind. I would like to thank especially Gulsah and Ana, who were very helpful and the cleaning people who do a remarkable job. The hotel has a breahtaking view over Studland. We enjoyed swimming both in the outdoor pool and in the sea. I wish we could have stayed longer. THANK YOU!
par Ralf de Genève
Chambre confortable, superbe vue sur la mer
Publié le 2 févr. 2015 sur HotelsHotel très agréable pour sa vue sur la mère et son très bon service. Le design est un peu "old school" mais notre chambre était propre et moderne. La salle de bain était très bien.
Le breakfast était très agréable avec une salle de restaurant donnant directement sur la mer.
Aussi, la salle de sport était spacieuse et la matériel en très bon état.
Notre séjour dans cet hôtel était très agréable.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
We stayed just one night but staff were very helpful and was lovely and clean
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Dated property and furniture. Drab. Good location however for chain ferry. Quiet safe location
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Mark Christy
Publié le 18 août 2024 sur HotelsThe Haven hotel was a bit dated there was plenty of parking the staff were brilliant the swimming pool was very clean.The breakfast was excellent all together was a great experience.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
great location, but our feeling is its an old tired hotel, we had basic room but was musty smelling and found dirty i had a dirty pillow cases, so had to sleep with one pillow, It was a very hot night, but window only open slightly, so no air, we did find a fan in cupboard, which helped. The beds are not very comfortable.
Breakfast is self service, nothing to write home about, but adequate and you can eat outside with great views. Not great value for the money! but hopefully the better sea view rooms are better & cleaner.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The property was very expensive for the price, I expected at 4 star and have received better facilities in a 3 star. The room had a desk top fan, a dirty broken kettle and the bathroom looked like it had seen better days (20 years ago!) the building needs some tlc and attention, and the gate access to the swimming pool and beach really needs to be changed as the the doors would not open.
The staff were nice and I did not complain as I was there for 1 night. I’ve spent less in the Maldives for 5 star facilities!